Main Menu
User Menu

Caproni Campini N.1

Caproni Campini CC.2

Zdroj: www.regiaaeronautica.it/aerei/ccaproni.htm.
Caproni Campini N.1 -


URL CZ: https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109629Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Caproni-Campini-CC-2-t30296#109629Version : 0
MOD
     
Název:
Name:
Caproni Campini N.1
Originální název:
Original Name:
Caproni Campini N.1
Kategorie:
Category:
experimentální letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1940-DD.MM.1941 Aeroplani Caproni SA, Milano-Taliedo /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1940-DD.MM.1941
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
27.08.1940 MM 487
11.04.1941 MM 488
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3640 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4409 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
14,630 m
Délka:
Length:
12,100 m
Výška:
Height:
4,700 m
Plocha křídla:
Wing Area:
36,52 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
117,4 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
motokompresorový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Issota Fraschini Asso L.121 RC.40 o výkonu 662 kW, pohánějící
motokompresorový motor prof. Campiniho, tah motoru 6,8 kN, s přídavným spalováním 7,4 kN
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
375 km/h v 3000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
217 km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
6 m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
9,0 min do 1000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
4000 m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
žádná
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Zkoušky letounu trvaly 8 měsíců.
V přídi byl umístěn čtyřstupňový kompresor, za nímž byl pístový motor Isotta Fraschini L. 121/R.C. 40, na konci letounu bylo zařízení pro přídavné spalování a tryska s regulačním výstupním kuželem.
Zdroje:
Sources:
L+K č.14/96, Letadla 1939 - 45
tanks45.tripod.com
avia.russian.ee
https://en.wikipedia.org/wiki/Campini_Caproni_CC.2
https://www.cofe.ru/avia/C/C-17.htm
https://www.airwar.ru/enc/xplane/cc2.html
archiv autora
URL CZ: https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109625Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Caproni-Campini-CC-2-t30296#109625Version : 0
MOD
Trojpohledový náčrtek
Caproni Campini N.1 -


URL CZ: https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109632Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Caproni-Campini-CC-2-t30296#109632Version : 0
MOD
Schéma motokompresorového motoru Ing.Campiniho. Spalovací motor, který poháněl třístupňový kompresor se stavitelnými lopatkami byl Isotta Fraschini Asso L 121 RC-40 o výkonu 662 kW (900 koní), za kompresorem byla spalovací komora s věncem palivových trysek, kterými bylo vstřikováno palivo, pokud byl potřebný max.tah motoru. Na konci byl difuzér, škrcený jehlou. Tou se reguloval tah motoru.
Tento motor koupilo Japonsko a SSSR. Japonci na tomto principu vyvinuli a vyráběli svoůj motokompresorový motor, který použili k pohonu Ohky 22, což byla sebevražedná puma a SSSR je použil na letounu SU-5 (I-107).
Caproni Campini N.1 -


URL CZ: https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109634Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Caproni-Campini-CC-2-t30296#109634Version : 0
MOD
Zdroj: www.finn.it
Caproni Campini N.1 -


Caproni Campini N.1 -


Caproni Campini N.1 -


URL CZ: https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109627Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Caproni-Campini-CC-2-t30296#109627Version : 0
MOD
Caproni Campini N.1, jediny dochovaný prototyp v v muzeu historie vojenského letectva ve Vigna di Valle (Bracciano) u jezera Bracciano (Museo storico dell'Aeronautica Militare di Vigna di Valle).
Druhý prototyp byl ztracen při testech v Anglii.
V muzeu vědy a technologie v Milánu je dochována pozemní testovací platforma.


Zdroj:
https://en.wikipedia.org/wiki/Caproni_Campini_N.1
návštěva muzea ve Vigna di Valle
Caproni Campini N.1 - vlastní foto

vlastní foto
Caproni Campini N.1 - vlastní foto

vlastní foto
Caproni Campini N.1 - vlastní foto

vlastní foto
Caproni Campini N.1 - vlastní foto

vlastní foto
URL CZ: https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#372197Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Caproni-Campini-CC-2-t30296#372197Version : 0
MOD
Výše zmíněná pozemní testovací platforma
Museo Nazionale della Scienza e della Tecnologia, Miláno
18.4.2014
Caproni Campini N.1 -


Caproni Campini N.1 -


Caproni Campini N.1 -


Caproni Campini N.1 -


Caproni Campini N.1 -


URL CZ: https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#510651Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Caproni-Campini-CC-2-t30296#510651Version : 0
MOD