Název: Name: | CV9030CH1) | |
Originální název: Original Name: | CV9030CH | |
Kategorie: Category: | bojové vozidlo pěchoty | |
Výrobce: Producer: | BAE Systems Hägglunds AB, Örnsköldsvik RUAG Land Systems AG, Thun [věž / turret] | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.2001-DD.MM.2005 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 154 (bojové vozidlo pěchoty / infantry fighting vehicle) 32 (velitelské stanoviště / command post vehicle) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2001 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Přepravní kapacita: Seating Capacity: | 8 osob/troops | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 28700 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 6790 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 3166 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 2750 mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 385 mm | |
Pancéřování: Armour: | balistická a protiminová ochrana dle: - STANAG 4569 Annex A Level 5 - STANAG 4569 Annex B Level ~3a/~3b | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Scania DI-16 40A01P - vznětový, vidlicový, vodou chlazený, přeplňovaný - počet válců: 8 - vrtání: 127 mm - zdvih: 154 mm - objem válců: 15600 cm3 - točivý moment: 2408 Nm při 1700 ot/min | |
Výkon: Power: | 460 kW při 2200 ot/min | |
Převodové ústrojí: Transmission: | Perkins X300-8CH - automatická - počet stupňů: 4 + 2 | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 662) km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 600 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 30 ° | |
Boční náklon: Side Slope: | 26 ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | 2,6 m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 1,0 m | |
Brodivost: Fording Depth: | 1,53) m | |
Výzbroj: Armament: | věžový komplet E30 - náměr: -10° až +45° - automatický kanón Mk44 Bushmaster II -- ráže: 30 mm -- náboje: 160 + 240 kusů - spřažený kulomet Mg 51 -- ráže: 7,62 mm -- náboje: 500 + 1600 kusů | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | 1) švýcarské označení Spz 2000 (Schützenpanzer 2000) 2) maximální rychlost vzad 43 km/h 3) s přípravou 5 minut, bez přípravy 1 m | |
Zdroje: Sources: | Jane's Armour and Artillery, 2011-2012 www.militaerfahrzeuge.ch |
URL : https://www.valka.cz/CV9030CH-t208071#589012Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Schützenpanzer 2000 pro švýcarskou armádu.
Fotografie:
Fotografie:
https://bemil.chosun.com/
Období | - |
Typ stroje | CV9030CH |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CV9030CH-t208071#589039Verze : 2
Martin Smíšek
MOD
Vážení,
švédská firma BAe Systems Hägglunds obdržela v listopadu 2020 od švýcarské armády zakázku na modernizaci 186 transportérů CV9030CH (Schützenpanzer 2000). Na modernizační procesu se budou podílet i švýcarské firmy.
Modernizace má zvýšit bojeschopnost těchto dvacet let starých vozidel na úroveň současných CV90 Mk.IV.
Zdroj
www.baesystems.com
defence-ua.com
Foto via Defense Express.
švédská firma BAe Systems Hägglunds obdržela v listopadu 2020 od švýcarské armády zakázku na modernizaci 186 transportérů CV9030CH (Schützenpanzer 2000). Na modernizační procesu se budou podílet i švýcarské firmy.
Modernizace má zvýšit bojeschopnost těchto dvacet let starých vozidel na úroveň současných CV90 Mk.IV.
Zdroj
www.baesystems.com
defence-ua.com
Období | - |
Typ stroje | CV9030CH |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Foto via Defense Express.
URL : https://www.valka.cz/CV9030CH-t208071#655320Verze : 2
Jiří Tintěra
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.