Název: Name: | HKp 6.06 | |
Originální název: Original Name: | HKp 6.06 | |
Kategorie: Category: | obrněný transportér | |
Výrobce: Producer: | Demag, Duisburg / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 3 prototypy (?) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1942 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Přepravní kapacita: Seating Capacity: | variabilne podľa plánovanej verzie (obdobne ako u série Sd.Kfz.250) osob/troops | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | ? kg | |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | |
Celková šířka: Overall Width: | ? mm | |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | ? mm | |
Pancéřování: Armour: | ? | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Maybach HL 50 (5.000 cm3) | |
Výkon: Power: | 126.8 kW při 3000 ot/min | |
Převodové ústrojí: Transmission: | Maybach Variorex (8+R) - prevodovka s predvoličom | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | ? km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | ? ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | |
Výzbroj: Armament: | Variabilne podľa plánovanej verzie (obdobne ako u série Sd.Kfz.250). | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Hilary L. Doyle, Lukas Friedli, Thomas L. Jentz - Panzer Tracts No.15-4, Vollketten M.S.P. Kätzchen and final development of the Schützenpanzerwagen (Sd.Kfz.251), rok vydania 2016, bez ISBN 1)Walter Spielberger - Die Halbketten-Fahrzeuge des deutschen Heeres 1909-1945, Motorbuch Verlag 1989, ISBN 3-87943-403-4 (čerpané z Hanbuchu WaA) |
URL : https://www.valka.cz/HKp-6-06-t195151#562029Verze : 0
brano
MOD
Projekt nového ľahkého obrneného transportéru HKp 6.06, ktorý mal nahradiť Sd.Kfz.250 vychádzal z projektovaného ťahača HK 6.05. Firma Demag obdržala v roku 1941 objednávku (006-6062/41) na stavbu troch prototypov. Oproti HK 6.05 (nepancierovaný delostrelecký ťahač) mal pre zlepšenie manévrovateľnosti o dvojicu pojazdových kolies menej (obdobná úprava prebehla u sériového Sd.Kfz.250, ktorý vychádzal z ťahača Sd.Kfz.10). Prvý a možno jediný prototyp bol dokončený koncom roka 1942. Vývoj série HK 6 však bol koncom roka 1942 zrušený a žiadny z vyvinutých typov nebol sériovo vyrábaný.
Hilary L. Doyle, Lukas Friedli, Thomas L. Jentz - Panzer Tracts No.15-4, Vollketten M.S.P. Kätzchen and final development of the Schützenpanzerwagen (Sd.Kfz.251), rok vydania 2016, bez ISBN
Hilary L. Doyle, Lukas Friedli, Thomas L. Jentz - Panzer Tracts No.15-4, Vollketten M.S.P. Kätzchen and final development of the Schützenpanzerwagen (Sd.Kfz.251), rok vydania 2016, bez ISBN
Walter Spielberger - Die Halbketten-Fahrzeuge des deutschen Heeres 1909-1945, Motorbuch Verlag 1989, ISBN 3-87943-403-4
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Walter Spielberger - Die Halbketten-Fahrzeuge des deutschen Heeres 1909-1945, Motorbuch Verlag 1989, |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Walter Spielberger - Die Halbketten-Fahrzeuge des deutschen Heeres 1909-1945, Motorbuch Verlag 1989, |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/HKp-6-06-t195151#562031Verze : 6
brano
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.