Renard R.35

     
Název:
Name:
Renard R.35 Renard R.35
Originální název:
Original Name:
Renard R.35
Kategorie:
Category:
dopravní letoun passenger aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1938-DD.MM.1938 Constructions aéronautiques G. Renard, Bruxelles
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1938-DD.MM.1938
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
01.04.1938
Osádka:
Crew:
3 + 20
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
6100 kg 13448 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
10000 kg 22046 lb
Rozpětí:
Wingspan:
25,50 m 83ft 7,94in
Délka:
Length:
17,50 m 57ft 4,98in
Výška:
Height:
5,50 m 18ft 0,53in
Plocha křídla:
Wing Area:
87,00 m2 936.46 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
3
Typ:
Type:
Gnome-Rhône K.9 o výkonu 515 kW/700 k
třílistá stavitelná vrtule
Gnome-Rhône K.9, power 690 hp
three-bladed variable-pitch propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
2700 l 594 Imp gal / 713 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
435 km/h v 5000 m 270.3 mph in 16404 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
350 km/h v 5000 m 217.5 mph in 16404 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8000 m 26247 ft
Dolet:
Range:
1800 km 1118.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- prototyp dopravního letounu pro spojení mezi Belgií a Kongem, s přetlakovou kabinou
- zničen během prvního letu, pilot Van Damme nepřežil
- SABENA poté ztratila zájem, nebyl postaven ani prototyp bombardovací varianty R.35B s šikmými trubkovými pumovnicemi pro 8 250kg a 8 100kg pum
-
Zdroje:
Sources:
De Wulf, Herman. A belgian rara avis, Air International 1978/09.
http://fnar.be/html/R35/R-35.htm
www.fnar.be
URL : https://www.valka.cz/Renard-R-35-t182538#533812 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/cw1/r35.html
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft32734.htm

Renard R.35 -


Renard R.35 -


Renard R.35 -


URL : https://www.valka.cz/Renard-R-35-t182538#533813 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více