Dornier Do P

     
Název:
Name:
Dornier Do P Dornier Do P
Originální název:
Original Name:
Dornier Do P
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1930-DD.MM.1930 Dornier-Metallbauten GmbH, Friedrichshafen /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1930-DD.MM.1930
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
30.05.1930
Osádka:
Crew:
6
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
8000 kg 17637 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
12000 kg 26455 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
30,00 m 98ft 5,09in
Délka:
Length:
23,40 m 76ft 9,25in
Výška:
Height:
6,91 m 22ft 8,05in
Plocha křídla:
Wing Area:
152,60 m2 1642.57 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
4
Typ:
Type:
Siemens Jupiter VI 6,3u o výkonu kW/530 k
čtyřlistá dřevěná vrtule Dornier
Siemens Jupiter VI 6,3u, take-off power
fourbladed wooden Dornier propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? -
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
210 km/h v 0 m 130.5 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
13.2 min do 2000 m 13.2 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
3500 m 11483 ft
Dolet:
Range:
1000 km 621.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý kulomet MG 15 ráže 7,92 mm na přídi
1x pohyblivý kulomet MG 15 ráže 7,92 mm na hřbetě
1x pohyblivý kulomet MG 15 ráže 7,92 mm na zádi


60x 25kg puma v trupu nebo
4x 250kg puma pod trupem a
20x 25kg puma v trupu
1x flexible 7,92 mm MG 15 machine gun in the nose
1x flexible 7,92 mm MG 15 machine gun amidships
1x flexible 7,92 mm MG 15 machine gun in the tail


60x 55 lb bomb internally or
4x 551 lb bomb under the fuselage and
20x 55 lb bomb internally
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- dokončen v Friedrichshafenu jako "noční transportní", v Altenrheinu konvertován na bombardér; převzat Říšským svazem německého leteckého průmyslu, testován v Rechlinu, Travemünde a Lipecku, po uzavření základny v Lipecku snad předán Rusům -
Zdroje:
Sources:
Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Dornier - Die Chronik des ältesten deutschen Flugzeugwerks. Dornier GmbH, Friedrichshafen 1985. ISBN 3-925505-01-6.
http://www.histaviation.com/Dornier_Do_P.html
URL : https://www.valka.cz/Dornier-Do-P-t177560#522818 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/bww1/dop.html
http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Do_P-3.jpg

Dornier Do P -


Dornier Do P -


Dornier Do P -


URL : https://www.valka.cz/Dornier-Do-P-t177560#522819 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více