Dalším ženijním prostředkem na podvozku T-34, byl vůz technické pomoci WPT-34 (wóz pogotowia technicznego), ve dvou provedeních podle použitého strojového spodku. T-34-85, SU-85M nebo SU-100 a určený pro technickou či první zdravotnickou pomoc osádkám poškozených tanků.
V případě strojového spodku T-34-85 byly změny poměrně rozsáhlé a zahrnovaly zvýšení stropu prostoru pro osádku o 750 mm, vytvoření vstupních, vpřed otevíraných jednodílných dveří v levém bočním pancíři, pro naložení případných raněných na skládacích nosítkách, která také byla součástí výstroje. Nad těmito dveřmi byla úložná plošina pro ruční „A“ jeřáb o nosnosti 1t, tento byl v pracovní poloze neotočně upevněn nad touto plošinou, to znamenalo při přemisťování břemene pohyb celého vozidla. Za prostorem pro osádku byla nad motorovým prostorem vytvořena snímatelná celokovová korba o nosnosti 2,4t, krytá v případě nepříznivého počasí plátěným přístřeškem. Po celém povrchu vozidla bylo značné množství poutacích a kotevních bodů pro výstroj a lana.
Osádku tvořilo 5 mužů, majících k obraně kromě osobních zbraní také tankový kulomet DT ve standardním střelišti a PLk DŠK 12,7 mm lafetovaný v otočném střelišti, zahrnujícím i poklop střelce na stropě prostoru pro osádku.
Doplňkovou výstroj kromě technického vybavení představovala i základní zdravotnická výbava.
Naviják ani opěrná radlice nebyly standardně montovány, ale na korbě mohl být vezen pomocný naviják. (korba a tento naviják byly obdobné konstrukce jako u strojů shodného určení vyráběných v SSSR)
Rozměry+TTD:
Délka celková: 7 850 mm
Šířka: 3 000 mm
Výška celková: 3 210 mm
Světlá výška: 400 mm
Bojová hmotnost: 31 000 kg
Výkon motoru: 500ks/375 kW
Maximální rychlost na silnici: 55 km/h
Maximální rychlost v terénu: 25 km/h
Spotřeba paliva komunikace: 160 l/100 km
Spotřeba paliva v terénu: 230 l/100 km
Dojezd na silnici: 220 km
Dojezd v terénu: 160 km
Stoupavost: 30°
Boční sklon: 25°
Příkop: 2 500 mm
Kolmá stěna: 730 mm
Brod: 1 300 mm
Stroje využívající strojového spodku SU-85M či SU-100 vznikaly v průběhu 60. let a úprava spočívala v zaslepení otvoru po sejmuté výzbroji pancéřovým plátem. Na levém boku byla opět úložná plošina pro ruční „A“ jeřáb o nosnosti 1t, tento byl v pracovní poloze neotočně upevněn nad touto plošinou, to znamenalo při přemisťování břemene pohyb celého vozidla. Za prostorem pro osádku byla nad motorovým prostorem vytvořena snímatelná celokovová korba o nosnosti 2,4t, krytá v případě nepříznivého počasí plátěným přístřeškem. Po celém povrchu vozidla bylo i v tomto případě značné množství poutacích a kotevních bodů pro výstroj a lana. Osádku tvořilo 5 mužů, majících k obraně kromě osobních zbraní také tankový kulomet DT, lafetovaný v otočné lehce pancéřované věžičce nahrazující poklop standardně umístěné velitelské věžičky. Naviják ani opěrná radlice opět nebyly standardně montovány, ale na korbě či na zádi mohl být vezen pomocný naviják. (Korba a tento naviják byly obdobné konstrukce jako u strojů shodného určení vyráběných v SSSR.)
Rozměry+TTD:
Délka celková: 9 450 mm
Délka korby: 6 100 mm
Šířka: 3 000 mm
Výška celková: 2 275 mm
Světlá výška vpředu/vzadu: 350/400 mm
Bojová hmotnost: 31 700 kg
Pancéřování: 20 – 90 mm
Výkon motoru: 500ks/375 kW
Maximální rychlost na silnici: 48 km/h
Maximální rychlost v terénu: 25 km/h
Spotřeba paliva komunikace: 160 l/100 km
Spotřeba paliva v terénu: 230 l/100 km
Dojezd na silnici: 470 km
Dojezd v terénu: 230 km
Stoupavost: 30°
Boční sklon: 25°
Příkop: 2 500 mm
Kolmá stěna: 700 mm
Brod: 1 300 mm
Tyto stroje polská armáda využívala minimálně do 80. let 20. století.
V případě strojového spodku T-34-85 byly změny poměrně rozsáhlé a zahrnovaly zvýšení stropu prostoru pro osádku o 750 mm, vytvoření vstupních, vpřed otevíraných jednodílných dveří v levém bočním pancíři, pro naložení případných raněných na skládacích nosítkách, která také byla součástí výstroje. Nad těmito dveřmi byla úložná plošina pro ruční „A“ jeřáb o nosnosti 1t, tento byl v pracovní poloze neotočně upevněn nad touto plošinou, to znamenalo při přemisťování břemene pohyb celého vozidla. Za prostorem pro osádku byla nad motorovým prostorem vytvořena snímatelná celokovová korba o nosnosti 2,4t, krytá v případě nepříznivého počasí plátěným přístřeškem. Po celém povrchu vozidla bylo značné množství poutacích a kotevních bodů pro výstroj a lana.
Osádku tvořilo 5 mužů, majících k obraně kromě osobních zbraní také tankový kulomet DT ve standardním střelišti a PLk DŠK 12,7 mm lafetovaný v otočném střelišti, zahrnujícím i poklop střelce na stropě prostoru pro osádku.
Doplňkovou výstroj kromě technického vybavení představovala i základní zdravotnická výbava.
Naviják ani opěrná radlice nebyly standardně montovány, ale na korbě mohl být vezen pomocný naviják. (korba a tento naviják byly obdobné konstrukce jako u strojů shodného určení vyráběných v SSSR)
Rozměry+TTD:
Délka celková: 7 850 mm
Šířka: 3 000 mm
Výška celková: 3 210 mm
Světlá výška: 400 mm
Bojová hmotnost: 31 000 kg
Výkon motoru: 500ks/375 kW
Maximální rychlost na silnici: 55 km/h
Maximální rychlost v terénu: 25 km/h
Spotřeba paliva komunikace: 160 l/100 km
Spotřeba paliva v terénu: 230 l/100 km
Dojezd na silnici: 220 km
Dojezd v terénu: 160 km
Stoupavost: 30°
Boční sklon: 25°
Příkop: 2 500 mm
Kolmá stěna: 730 mm
Brod: 1 300 mm
Stroje využívající strojového spodku SU-85M či SU-100 vznikaly v průběhu 60. let a úprava spočívala v zaslepení otvoru po sejmuté výzbroji pancéřovým plátem. Na levém boku byla opět úložná plošina pro ruční „A“ jeřáb o nosnosti 1t, tento byl v pracovní poloze neotočně upevněn nad touto plošinou, to znamenalo při přemisťování břemene pohyb celého vozidla. Za prostorem pro osádku byla nad motorovým prostorem vytvořena snímatelná celokovová korba o nosnosti 2,4t, krytá v případě nepříznivého počasí plátěným přístřeškem. Po celém povrchu vozidla bylo i v tomto případě značné množství poutacích a kotevních bodů pro výstroj a lana. Osádku tvořilo 5 mužů, majících k obraně kromě osobních zbraní také tankový kulomet DT, lafetovaný v otočné lehce pancéřované věžičce nahrazující poklop standardně umístěné velitelské věžičky. Naviják ani opěrná radlice opět nebyly standardně montovány, ale na korbě či na zádi mohl být vezen pomocný naviják. (Korba a tento naviják byly obdobné konstrukce jako u strojů shodného určení vyráběných v SSSR.)
Rozměry+TTD:
Délka celková: 9 450 mm
Délka korby: 6 100 mm
Šířka: 3 000 mm
Výška celková: 2 275 mm
Světlá výška vpředu/vzadu: 350/400 mm
Bojová hmotnost: 31 700 kg
Pancéřování: 20 – 90 mm
Výkon motoru: 500ks/375 kW
Maximální rychlost na silnici: 48 km/h
Maximální rychlost v terénu: 25 km/h
Spotřeba paliva komunikace: 160 l/100 km
Spotřeba paliva v terénu: 230 l/100 km
Dojezd na silnici: 470 km
Dojezd v terénu: 230 km
Stoupavost: 30°
Boční sklon: 25°
Příkop: 2 500 mm
Kolmá stěna: 700 mm
Brod: 1 300 mm
Tyto stroje polská armáda využívala minimálně do 80. let 20. století.