Název: Name: | Vickers Vimy F.B.27A Mk.II | |
Originální název: Original Name: | Vickers Vimy F.B.27A Mk.II | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1917-DD.MM.1918 Vickers Ltd. (Aviation Department), Bexleyheath / DD.MM.1918-DD.MM.1918 Vickers Ltd. (Aviation Department), Crayford / DD.MM.1918-DD.MM.1925 Vickers Ltd. (Aviation Department), Weybridge / DD.11.1918-DD.MM.1919 Royal Aircraft Establishment, Farnborough / DD.02.1919-DD.08.1919 Clayton & Shuttleworth, Lincoln / DD.02.1919-DD.MM.1919 Morgan & Co., Leighton Buzzard / DD.MM.1919-DD.MM.1919 Westland Aircraft Works, Yeovil / | |
Období výroby: Production Period: | DD.04.1918-DD.MM.1925 série | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 239: 133 Vickers 10 RAE 50 Clayton & Shuttleworth 41 Morgan & Co 25 Westland | |
První vzlet: Maiden Flight: | 30.11.1917 první prototyp | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3221 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4937 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 5670 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 20.73 m | |
Délka: Length: | 13.27 m | |
Výška: Height: | 4.76 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 123.56 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Rolls-Royce Eagle VIII o výkonu 265 kW čtyřlistá dřevěná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 165.8 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 1.8 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 22 min do 1524 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 2134 m | |
Dolet: Range: | 1448.4 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x pohyblivý 7,7mm kulomet Lewis na oběžném kruhu Scarff (na hřbetě a na přídi) 1123 kg pum na závěsnících pod křídlem a trupem: 18x 51 kg bomba 2x 104 kg bomba | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Bruce, J. M. The F.B.27 Vimy. Profile No.5, Profile Publications, Leatherhead 1965. Bruce, J. M. Vickers Vimy. Albatros Productions, Berkhamsted 1994. ISBN 0-948414-72-3. Andrews, C.F., Morgan, E.B. Vickers Aircraft since 1908. Putnam Aeronautical Books, London 1988. ISBN 0 85177 815 1. Thetford, Owen. Aircraft of the Royal Air Force since 1918, Putnam Aeronautical Books, London 1976. ISBN 0-37010-056-5. http://www.airwar.ru/enc/bww1/vimy.html www.britishaircraft.co.uk www.leighton-museum.org.uk |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Vickers-Vimy-Mk-II-t105358#376922Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.