Tupolev TB-3 4M-34FRN

Туполев ТБ-3 4М-34ФРН
     
Název:
Name:
Tupolev TB-3 4M-34FRN Tupolev TB-3 4M-34FRN
Originální název:
Original Name:
Туполев ТБ-3 4М-34ФРН
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1936-DD.MM.1938 Moskevský letecký závod č. 22 S. P. Gorbunova, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1936-DD.MM.1938
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
6
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
41,82 m 137ft 2,46in
Délka:
Length:
25,18 m 82ft 7,34in
Výška:
Height:
5,05 m 16ft 6,81in
Plocha křídla:
Wing Area:
234,5 m2 2524.14 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
4
Typ:
Type:
Mikulin AM-34FRN o výkonu 662 kW/900 k
třílistá kovová vrtule
Mikulin AM-34FRN, power 888 hp
three-blade metal propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
300 km/h v 5000 m 186.4 mph in 16404 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8000 m 26247 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x dvojitý 7,62mm kulomet ŠKAS na přídi
1x dvojitý 7,62mm kulomet ŠKAS na hřbetě
1x dvojitý 7,62mm kulomet ŠKAS na zádi

1000 kg pum v trupu nebo
4000 kg pum na vnějších závěsech
1x twin ShKAS 7,62mm machine gun in the front
1x twin ShKAS 7,62mm machine gun in dorsal position
1x twin ShKAS 7,62mm machine gun in rear

2205 lb of bombs in the bomb bay or
8820 lb of bombs externally
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Korell, Peter. TB-3: Die Geschichte eines Bombers, transpress VEB Verlag, Berlin 1987, ISBN 3-344-00116-7.
Saukke, Maksimilian. Samoljoty Tupoleva, Libri, Moskva 1995.
Duffy, Paul, Kandalov, Andrej. Tupolev: muž a jeho letadla, Jan Vašut, Praha 1999. ISBN 80-7236-051-6.
Němeček, Václav. Pod značkami ANT a Tu, Letectví+Kosmonautika, 1971/16-19
http://ru.wikipedia.org/wiki/ТБ-3
URL : https://www.valka.cz/Tupolev-TB-3-4M-34FRN-t101562#367302 Verze : 0
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft20994.htm

Tupolev TB-3 4M-34FRN -


URL : https://www.valka.cz/Tupolev-TB-3-4M-34FRN-t101562#555251 Verze : 0
.
Tupolev TB-3 4M-34FRN - Tento TB-3 4M-34FRN sloužil v sovětském letectvu v roce 1937. Žádné další podrobnosti nejsou známy. Stroj nese standardní kamufláž, horní a boční plochy tmavě zelené AMT-4, na spodních světle modrá AMT-17. Taktické číslo 38 se vyskytovalo jak na směrovce, tak na přídi pod střeleckou věží.

Tento TB-3 4M-34FRN sloužil v sovětském letectvu v roce 1937. Žádné další podrobnosti nejsou známy. Stroj nese standardní kamufláž, horní a boční plochy tmavě zelené AMT-4, na spodních světle modrá AMT-17. Taktické číslo 38 se vyskytovalo jak na směrovce, tak na přídi pod střeleckou věží.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Tupolev-TB-3-4M-34FRN-t101562#583777 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více