Tupolev ANT-40RC

Tupolev ANT-40 2RTs
Туполев АНТ-40 2РЦ
     
Název:
Name:
Tupolev ANT-40 2RC Tupolev ANT-40 2RTs
Originální název:
Original Name:
Туполев АНТ-40 2РЦ
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1934-DD.MM.1934 Závod pokusných konstrukcí, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1934-DD.MM.1934
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
07.10.1934
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3132 kg 6905 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4717 kg 10399 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
19 m 62ft 4,02in
Délka:
Length:
12,3 m 40ft 4,25in
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
46,3 m2 498.37 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Wright SGR-1820-F-3 Cyclone o výkonu 529 kW Wright SGR-1820-F-3 Cyclone, power 710 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
940 l 206,8 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
325 km/h v 4000 m 201.9 mph in 13123 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6800 m 22310 ft
Dolet:
Range:
700 km 435 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý dvojitý 7,62mm kulomet ŠKAS v přídi
1x pohyblivý 7,62mm kulomet ŠKAS ve hřbetním střelišti TUR-9
1x pohyblivý 7,62mm kulomet ŠKAS v podlaze


500 kg bomb
1x flexible twin 7,62mm ShKAS machine gun in the front
1x flexible 7,62mm ShKAS machine gun in dorsal TUR-9 mounting
1x flexible 7,62mm ShKAS machine gun in ventral position

1100 lb of bombs
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Kulikov, Viktor, Michulec, Robert. Tupolew SB, Monografie lotnicze 83, AJ-Press, Gdańsk 2002. ISBN 83-7237-113-X.
Cieślak, Krzystof. Samolot bombowy SB-2, TBiU 63, Wydavnictwo ministerstwa obrony narodowej, Warszawa 1980. ISBN 83-11-06426-1.
Gordon, Yefin, Rigmant, Vladimir. OKB Tupolev: A History of the Design Bureau and its Aircraft, Midland Publishing, Hinckley 2005. ISBN 1-85780-214-4.
Maslov, Mikhail. Tupolev SB - Soviet High Speed Bomber, Icarus Aviation Press, old Saybrook 2004. ISBN 0-9724527-1-0.
Bjušgens, G. S. a kol. Samoletostrojenije v SSSR gg., kniga I. CAGI 1992.
http://www.airwar.ru/enc/bww2/sb2rc.html

Tupolev ANT-40RC - Původní podoba  s motory Rajt.

Původní podoba s motory "Rajt".
Tupolev ANT-40RC - Stroj po nouzovém přistání po devátém letu.

Stroj po nouzovém přistání po devátém letu.
Tupolev ANT-40RC - Přestavěný stroj s pevným lyžovým podvozkem a motory M-85.

Přestavěný stroj s pevným lyžovým podvozkem a motory M-85.
URL : https://www.valka.cz/Tupolev-ANT-40RC-t101970#368173 Verze : 0

Diskuse

K popisce obrázku - ony motory "Rajt" nejsou nic jiného, než staré dobré Wright Cool
URL : https://www.valka.cz/Tupolev-ANT-40RC-t101970#368606 Verze : 0
Však já vím - viz motor v tabulce... "Rajt" jsem napsal, aby byla jasná zkratka RC v názvu.
URL : https://www.valka.cz/Tupolev-ANT-40RC-t101970#368617 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více