SOV - PR-14A (nabíjecí přepravník)

PR-14A / ПР-14А
     
Název:
Name:
PR-14A PR-14A
Originální název:
Original Name:
ПР-14А
Kategorie:
Category:
nabíjecí přepravník transport-loading machine
Výrobce:
Producer:
?
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR ?
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR ?
Obsluha:
Crew:
1+1
Technické údaje:
Technical Data:
 
Podvozek:
Chassis:
Zil-157KV, ZiL-157V
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
6380 kg 14065 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
8256 kg 18201 lb
Celková délka:
Overall Length:
77401) mm 25ft 4,72in 1)
Celková šířka:
Overall Width:
3080 mm 10ft 1,26in
Celková výška:
Overall Height:
3600 mm 11ft 9,72in
Světlá výška:
Ground Clearance:
310 mm 1ft 0,19in
Rozvor:
Wheelbase:
3669 mm - 1120 mm 144,44in - 44,09in
Rozchod:
Track:
1755 mm - přední
1750 mm - zadní
69,09in - front
68,9in - rear
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
ZiL-157 ZiL-157
Převodovka:
Gearbox:
Prevodovka: trojhriadeľová s piatimi prevodovými stupňami pre jazdu dopredu a jedným dozadu -
Spojka:
Clutch:
Spojka: dvojkotúčová suchá, materiál azbestová kompozícia -
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? l ? Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
? km/h ? mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
? l/100 km ? mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
? km ? mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
352) ° / 45 °
Svah:
Gradient:
? ° ? %
Boční náklon:
Side Slope:
30 ° 67 %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
0,85 m 33,5in
Nástavba:
Superstructure:
2 x rampa (ľavá a pravá) na prepravu rakiet 2 x ramp (left and right) to transport missiless
Uživatelské státy:
User States:


....


....
Poznámka:
Note:
Nabíjací prepravník PLRK S-125 Neva


1) s navijákom, bez navijáku 7500 mm
2) s navijákom, bez navijáku 55°
Transporter-loading Machine for SA-3 Goa


1) with winch, withouth winch 24ft 7,27in
2) with winch, withouth winch 55°
Zdroje:
Sources:
Transportno-zaražajuščaja mašina PR-14AM (PR-14A) - techničeksoje opisanije i instrukcija po ekspluatacii; MO ZSSR 1973
URL : https://www.valka.cz/SOV-PR-14A-nabijeci-prepravnik-t179799#527869 Verze : 0
Nabíjací prepravník PR-14 bol skonštruovaný v Moskovskej konštrukčnej kancelárii 1 (KB-1, dnešná Hlavná konštrukčná kancelária koncernu Almaz-Antej) pod vedením V. Petrova na podvozku automobilu ZiL-157. Tak ako bol automobil postupne modifikovaný a nahrádzaný vo výrobe (spolu s vývojom PLRK S-125 Neva), tak sa postupne menili aj indexy nabíjacieho prepravníka - PR-14A, PR-14AM, PR-14B, PR-14M, PR-14MA, PR-14ML.


Nabíjací prepraník umožňoval prepravu až dvojice rakiet PLRK S-125 Neva a ich nabitie (vybitie) na odpaľovacie zariadenie. Čas nabitia / vybitia nepresahoval 45 sekúnd.



Zdroj: http://coollib.com/b/182381/read

SOV - PR-14A (nabíjecí přepravník) - PR-14A

PR-14A

Web autora : http://coollib.com/b/182381/read

URL : https://www.valka.cz/SOV-PR-14A-nabijeci-prepravnik-t179799#527873 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více