MAZ-532
V roce 1954 byla v minské automobilce (Минский автомобильный завод, МАЗ, čti: Minskij avtomobil’nyj zavod, MAZ) založena konstrukční kancelář (Специальное конструкторское бюро, СКБ-1, čti: Spjecial’noje konstruktorskoje bjuro, SKB-1), šéfkonstruktérem se stal B. Šapošnik (Б. Шапошник). O pár roků později tato konstrukční kancelář navrhla prototyp MAZ-532, který byl konstruován jako víceúčelový nosič a tahač. Jednalo se o dvouosé vozidlo s náhonem na všechna čtyři kola. Chassis tahače bylo vybaveno velkými pneumatikami a pohonnou jednotkou zčásti zasahující do kabiny řidiče. Verze pro práci v lese mohla odvléci klády o velikosti 20 m3, což odpovídá hmotnosti 18-20 Mg (t).
Základní technické údaje
- kategorie: střední víceúčelový ženijní kolový tahač
- hmotnost max.: 36000 kg
- délka: 6690 mm
- šířka: 3220 mm
- výška: 2800 mm
Podvozek
- systém: 4x4
- rozměr pneumatik: 17,00-32"
- rozchod kol: 3000 mm
- rozvor os: 2420 mm
Pohonná jednotka
- diesel, typ: JaAZ 205
- výkon: 121,4 kW (165 k)
Výkony
- max. rychlost: 45 km/h
- pracovní rychlost: 15-20 km/h
- dojezd: nezjištěn
Poznámka
Použité fotografie byly převzaty z níže uvedených internetových stránek.
Internet
http://auto-history.narod.ru/Information/2-107.htm
http://forum.reborn.ru/showthread.php?t=242474
tehno.claw.ru
www.abw.by
http://www.gruzovoy.ru/articles/1403/
http://www.samoyed.ru/cars/4x4.html
http://www.techstory.ru/avto/maz_baza.htm
Převzato z neznámých francouzských internetových stránek.
V roce 1954 byla v minské automobilce (Минский автомобильный завод, МАЗ, čti: Minskij avtomobil’nyj zavod, MAZ) založena konstrukční kancelář (Специальное конструкторское бюро, СКБ-1, čti: Spjecial’noje konstruktorskoje bjuro, SKB-1), šéfkonstruktérem se stal B. Šapošnik (Б. Шапошник). O pár roků později tato konstrukční kancelář navrhla prototyp MAZ-532, který byl konstruován jako víceúčelový nosič a tahač. Jednalo se o dvouosé vozidlo s náhonem na všechna čtyři kola. Chassis tahače bylo vybaveno velkými pneumatikami a pohonnou jednotkou zčásti zasahující do kabiny řidiče. Verze pro práci v lese mohla odvléci klády o velikosti 20 m3, což odpovídá hmotnosti 18-20 Mg (t).
Základní technické údaje
- kategorie: střední víceúčelový ženijní kolový tahač
- hmotnost max.: 36000 kg
- délka: 6690 mm
- šířka: 3220 mm
- výška: 2800 mm
Podvozek
- systém: 4x4
- rozměr pneumatik: 17,00-32"
- rozchod kol: 3000 mm
- rozvor os: 2420 mm
Pohonná jednotka
- diesel, typ: JaAZ 205
- výkon: 121,4 kW (165 k)
Výkony
- max. rychlost: 45 km/h
- pracovní rychlost: 15-20 km/h
- dojezd: nezjištěn
Poznámka
Použité fotografie byly převzaty z níže uvedených internetových stránek.
Internet
http://auto-history.narod.ru/Information/2-107.htm
http://forum.reborn.ru/showthread.php?t=242474
tehno.claw.ru
www.abw.by
http://www.gruzovoy.ru/articles/1403/
http://www.samoyed.ru/cars/4x4.html
http://www.techstory.ru/avto/maz_baza.htm
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Převzato z neznámých francouzských internetových stránek.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |