Royal Aircraft Factory R.E.7

     
Název:
Name:
Royal Aircraft Factory R.E.7 Royal Aircraft Factory R.E.7
Originální název:
Original Name:
Royal Aircraft Factory R.E.7
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1915-DD.MM.191R Coventry Ordnance Works, Coventry /
DD.MM.1915-DD.MM.191R Austin Motor Co. Ltd., Longbridge /
DD.MM.1915-DD.MM.191R D. Napier & Son Ltd., Acton /
DD.MM.1915-DD.MM.191R Siddeley Deasy Motor Car Co. Ltd., Coventry /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1915-DD.MM.191R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
232:
50 Coventry Ordnance Works
30 Austin
50 Napier
100 Siddeley-Deasy
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.07.1915
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
984 kg 2170 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
1492 kg 3290 lb
Rozpětí:
Wingspan:
17.42 m 57ft 2in
Délka:
Length:
9.72 m 31ft 10.5in
Výška:
Height:
3.84 m 12ft 7in
Plocha křídla:
Wing Area:
50.91 m2 548 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Beardmore o výkonu 89 kW, později
R.A.F.4a o výkonu 104 kW
dvou nebo čtyřlistá dřevěná vrtule
Beardmore, power 120 hp, later
R.A.F.4a, power 140 hp
two or four bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
132 km/h v 0 m 82 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
30.5 min do 1524 m 30.5 min to 5000 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
1981 m 6500 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý 7,7mm kulomet Lewis v předním kokpitu

1x 152kg bomba nebo
2x 51kg bomba a 4x 6kg bomba
1x flexible .303 Lewis machine gun in the front cockpit

1x 336 lb bomb or
2x 112 lb bomb and 4x 20 lb bomb
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Hare, Paul R. The Royal Aircraft Factory, Putnam, London 1990. ISBN 0-85177-843-7.
Bruce, J. M. RAF RE5/7, Windsock Datafile No.62. Albatros Production, Berkhamtsted 1997. ISBN 0-948414-94-4.
www.britishaircraft.co.uk
http://www.airwar.ru/enc/bww1/re7.html
URL : https://www.valka.cz/Royal-Aircraft-Factory-R-E-7-t59170#213408 Verze : 0
Fotografie převzaty ze serveru www.airwar.ru.
Royal Aircraft Factory R.E.7 -


Royal Aircraft Factory R.E.7 -


URL : https://www.valka.cz/Royal-Aircraft-Factory-R-E-7-t59170#213409 Verze : 0
Popis

Dvoupříhradový dvouplošník s křídly o nestejné délce, spodní křídlo menší. Křídla dřevěné konstrukce potažené plátnem. Trup obdélníkového průřezu posazený na spodním křídle. Dvoukolový podvozek s pomocnými lyžinami proti převrácení a ostruhou na zádi. Motor RAF 4a o výkonu 150 koní nebo Beardmore o výkonu 160 koní. Motor byl umístěný v přední části trupu a poháněl dřevěnou čtyřlistou, u některých strojů dle fotografií i dvoulistou tažnou vrtuli. Otevřené kokpity - pozorovatel seděl vpředu pod horním křídlem, pilot vzadu. Podle [1] byly některé stroje přestavěné i na trojmístné.

Původní objednávka zněla na 500 kusů. Výroba probíhala současně ve více závodech, které vyrobily: 50 - Coventry Ordnance Works, 30 - Austin, 50 - Napier, 100 - Siddeley-Deasey. Celkem bylo podle zdrojů vyrobeno 230 - 250 letounů R.E.7.

Použité prameny:
[1] www.airwar.ru
[2] www.britishaircraft.co.uk
URL : https://www.valka.cz/Royal-Aircraft-Factory-R-E-7-t59170#213410 Verze : 0
Dva stroje, No.2299 (vyroben Napierem) a No.2348 (Siddeley-Deasy) byly přestavěny na trojmístné, se střelištěm za kabinou pilota, ve snaze zlepšit obranyschopnost. Kvůli zvýšené hmotnosti první z nich dostal motor Rolls-Royce Eagle o 186 kW, druhý 119kW Berdmore. Ani jeden se neprokázal vhodným pro běžný provoz a žádný další třímístný R.E.7 pravděpodobně nevznikl.
Nákres představuje standardní R.E.7 s motorem Beardmore.

Zdroj:
Bruce, J. M. RAF RE5/7, Windsock Datafile No.62. Albatros Production, Berkhamtsted 1997. ISBN 0-948414-94-4.
http://www.airwar.ru/enc/bww1/re7.html

Royal Aircraft Factory R.E.7 -


Royal Aircraft Factory R.E.7 -


Royal Aircraft Factory R.E.7 -


URL : https://www.valka.cz/Royal-Aircraft-Factory-R-E-7-t59170#380117 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více