Název: Name: | Royal Aircraft Factory B.E.2a | Royal Aircraft Factory B.E.2a |
Originální název: Original Name: | Royal Aircraft Factory B.E.2a | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1912-DD.MM.191R Royal Aircraft Factory, Farnborough DD.MM.1913-DD.MM.191R Sir W. G. Armstrong Whitworth & Co Ltd., Gosforth DD.MM.191R-DD.MM.191R British and Colonial Aeroplane Company Ltd., Filton DD.MM.191R-DD.MM.191R Coventry Ordnance Works, Coventry DD.MM.191R-DD.MM.191R Grahame-White Aviation Co Ltd., Hendon DD.MM.191R-DD.MM.191R Handley Page Ltd., Cricklewood DD.MM.191R-DD.MM.191R Vickers Ltd (Aviation Department), Erith DD.MM.1914-DD.MM.191R S.E. Saunders Ltd., East Cowes | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1912-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 76?: 3 Royal Aircraft Factory 2 Armstrong Whitworth 28 British and Colonial 6 Coventry Ordnance Works 2 Grahame-White 2 Handley Page 12 Vickers 1 Saunders 20 neznámý / Unknown | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 499 kg | 1100 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 726 kg | 1600 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 11.26 m | 36ft 11.125in |
Délka: Length: | 8.64 m | 28ft 4in |
Výška: Height: | 3.1 m | 10ft 2in |
Plocha křídla: Wing Area: | 34.93 m2 | 376 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Renault V-8 o výkonu 52 kW čtyřlistá dřevěná vrtule | Renault V-8, power 70 hp four-blade wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 119.1 km/h v 0 m | 74 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 91) min do 914 m | 91) min to 3000 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 3048 m | 10000 ft |
Dolet: Range: | 338 km | 210 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | První stroje se od prototypu B.E.2 lišily upraveným palivovým systémem (nádrž v trupu) a křídly nestejného rozpětí, ostatní měly již křídla o rozpětí stejném a na tento standard byly přestavěny i první vyrobené kusy. Vytrvalost: 3 h 1) 30 min do 1829 m | Endurance: 3 hr 1) 30 min to 6000 ft |
Zdroje: Sources: | Hare, Paul R. The Royal Aircraft Factory, Putnam, London 1990. ISBN 0-85177-843-7. Bruce, J. M. The B.E.2, 2a & 2b, Profile No.133. Profile Publications, Leatherhead 1966. Cooksley, Peter: BE2 in Action, Squadron/Signal Publications, No. 123, Carolton 1992, ISBN 0-89747-275-6 www.britishaircraft.co.uk www.fiddlersgreen.net |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |