Renard R.30

     
Název:
Name:
Renard R.30 Renard R.30
Originální název:
Original Name:
Renard R.30
Kategorie:
Category:
transportní letoun cargo aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1931-DD.MM.1931 Constructions aéronautiques G. Renard, Bruxelles
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1931-DD.MM.1931
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2 + 4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1250 kg 2756 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
2500 kg 5512 lb
Rozpětí:
Wingspan:
15,00 m 49ft 2,54in
Délka:
Length:
10,00 m 32ft 9,69in
Výška:
Height:
3,40 m 11ft 1,86in
Plocha křídla:
Wing Area:
35,00 m2 376.74 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
71,00 kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
3
Typ:
Type:
Renard 120 o výkonu 88 kW/120 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Renard 120, power 118 hp
two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
800 l 176 Imp gal / 211 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
192 km/h v 0 m 119.3 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
170 km/h v ? m 105.6 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
10,5 min do 2000 m 10,5 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
4500 m 14764 ft
Dolet:
Range:
700 km 435 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
14001) km 869.9 1) mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- poštovní letoun navržený podle požadavku belgické vlády pro provoz v Belgickém Kongu
- v době dokončení testů u Service Technique de l'Aéronautique bylo shledáno, že R.30 stihl mezitím zastarat a nebyla proto objednána sériová výroba
- prototyp létal s registrací OO-AMK, byl zničen při náletu v květnu 1940 a definitivně vyškrtnut v březnu 1946

1) s 500 kg nákladu
1) with 1100 lb of cargo

- mail  plane designed at the request of the Belgian government for operations in the Belgian Congo
- at the time the tests are completed by the Service Technique de l'Aéronautique R.30 become obsolete and was therefore not ordered for series production
- prototype flew with the registration OO-AMK; in May 1940 it was destroyed in an air raid and finally removed from the register in March 1946
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Hauet, André. Renard R.30, Le Fana de L'Aviation 1974/12.
http://www.fnar.be/avionsjpdecocq/Renard_R30.pdf
http://www.fnar.be/?Les_Avions_Renard:R30
URL : https://www.valka.cz/Renard-R-30-t182528#533797 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/cw1/renardr30.html

Renard R.30 -


Renard R.30 -


Renard R.30 -


URL : https://www.valka.cz/Renard-R-30-t182528#533798 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více