Název: Name: | Reggiane Re.2004 | |
Originální název: Original Name: | Reggiane Re.2004 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1942-DD.MM.1942 Reggiane Officine Meccaniche Italiane SA, Reggio Emilia / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1942-DD.MM.1942 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 nedokončený prototyp / prototype not finished | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3282 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,000 m | |
Délka: Length: | 8,350 m | |
Výška: Height: | 3,150 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 20,40 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 158,24 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Isotta-Fraschini Zeta RC.24/60, vzduchem chlazený čtyřiadvacetiválec s válci do X o výkonu 932 kW (1 250 k), Vrtule trojlistá s konstantní rychlostí otáček. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 536 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 620 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | 1000 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kanón MG 151/20 ráže 20 mm v křídlech a 2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm v trupu u motoru | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Továrna Fiat nedokázala vyrábět motory Fiat R.A. 1050 R.C. 58 (liceční DB 605 A) v dostatečném množství a nic neřešil ani dovoz několika málo desítek originálních německých motorů. Tyto motory poháněly výkonné stíhací letouny řady "5" (Re.2005, Macchi C.2005 a Fiat G.55). Továrna Isotta Fraschini navrhuje ministerstvu letectví možnost použít její nový, ale ještě vývojově nedokončený motor - dvacetičtyřválec s válci do X Isotta-Fraschini Zeta R.C 24/60. Továrna Reggiane tedy pro tento motor přiravila drak vycházející z letounu Re.2005. Vzduchem chlazený motor Isotta-Fraschini byl o něco málo kratší. Konstruktéři továrny Reggiane drak připravili, ale motoru se do kapitulace Itálie nedočkali. Motor byl dlouho zkoušen a odlaďován v létající laboratoři SM.79 (fotografie). Motor Isotta-Fraschini Zeta byl použit pouze v jediném prototypu, který v srpnu 1943 létal a tím byl - Caproni F.6MZ. Veškeré výkony jsou pouze vypočtené. | |
Zdroje: Sources: | Historie a plastikové modelářství 11/2003 http://de.wikipedia.org/wiki/Reggiane_Re.2004 www.alireggiane.com http://www.samoloty.ow.pl/str304.htm archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Re.2004 pohled z boku
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Motor Isotta-Fraschini Zeta RC.24/60 při zkouškách na SM.79
URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2004-t107546#382765Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.