Název: Name: | Russo-Balt C 1915 Někrasov-Bratoljubov | |
Originální název: Original Name: | Руссо-Балт Ц 1915 Братолюбова-Некрасова | |
Výrobce: Producer: | podvozek/chasis - Rusko-baltický vagonový závod, Riga / panceřování/armour - Bratoljubovy dílny, Sankt Petěrburg / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1914-DD.MM.1915 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 3 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.02.1915 | |
Osádka: Crew: | 5 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x2 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | ? kg | |
Užitečné zatížení: Payload: | ? kg | |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 3700 kg | |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | |
Celková šířka: Overall Width: | ? mm | |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 260 mm | |
Rozvor: Wheelbase: | 3305 mm | |
Rozchod: Track: | 1360 mm | |
Brzdová soustava: Braking System: | mechanická, bubnové brzdy | |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | |
Pneumatiky: Tyres: | 880 x 120 | |
Pancéřování: Armour: | nýtované - čelo, bok - 5,5 mm - strop, záď - 4 mm | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | benzínový čtyřválec o objemu 4 501 ccm, vodou chlazený, 29,4 kW při 1500 ot/min | |
Převodovka: Gearbox: | mechanická 4+1 | |
Spojka: Clutch: | ? | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 96 l | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 50 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | |
Výzbroj: Armament: | 2x 37mm Hotchkiss 1x 7,62 mm Maxim vz.1910 | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | http://ru.wikipedia.org/ Kolomiec M.:Broněavtomobili Rossiji, http://auto.rin.ru/ Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000 http://tehno.claw.ru/ http://bibliotekar.ru/rus/106.htm |
URL : https://www.valka.cz/RUS-Russo-Balt-C-1915-Nekrasov-Bratoljubov-t88571#506842Verze : 0
cimbal
MOD
Russo-Balt C 1915
Tento dělový obrněný automobil (zamýšlený jako "ničitel" nepřátelských OA) byl vyroben na počátku roku 1915 (spolu s Russo-Balt D 1915) v počtu tří kusů v Bratoljubových dílnách. Konstrukce ing. Někrasova a Bratoljubova byla namontována na podvozku limuzíny Russo-balt C 24/40 se zážehovým čtyřválcem o objemu 4 501 ccm a výkonem 40 HP při 1500-1800 ot/min. Vysoká nástavba s rovnými bočními stěnami byla nýtovaná s 5 mm pancéřového plechu. V přední oblé části nástavby byly lafetovány dva (?) automatické námořní kanony Hotchkiss 37 mm. Odměr zbraní byl 90 stupňů. Další zbraní byly přenosný kulomet 7,62 Maxim 1910, kterým mohla šestičlenná osádka vést palbu bočními střílnami.
Automobil dosahoval na komunikaci max. rychlosti 50 km/h, průměrná při zkouškách byla 37-40 km/h. Spotřeba činila okolo 25 l/100 km.
Zdroj
Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000
http://tehno.claw.ru/
Russo-Balt C 1915
po zkouškách postřelováním s kulometu, únor 1915
Tento dělový obrněný automobil (zamýšlený jako "ničitel" nepřátelských OA) byl vyroben na počátku roku 1915 (spolu s Russo-Balt D 1915) v počtu tří kusů v Bratoljubových dílnách. Konstrukce ing. Někrasova a Bratoljubova byla namontována na podvozku limuzíny Russo-balt C 24/40 se zážehovým čtyřválcem o objemu 4 501 ccm a výkonem 40 HP při 1500-1800 ot/min. Vysoká nástavba s rovnými bočními stěnami byla nýtovaná s 5 mm pancéřového plechu. V přední oblé části nástavby byly lafetovány dva (?) automatické námořní kanony Hotchkiss 37 mm. Odměr zbraní byl 90 stupňů. Další zbraní byly přenosný kulomet 7,62 Maxim 1910, kterým mohla šestičlenná osádka vést palbu bočními střílnami.
Automobil dosahoval na komunikaci max. rychlosti 50 km/h, průměrná při zkouškách byla 37-40 km/h. Spotřeba činila okolo 25 l/100 km.
Zdroj
Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000
http://tehno.claw.ru/
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Russo-Balt C 1915
po zkouškách postřelováním s kulometu, únor 1915
URL : https://www.valka.cz/RUS-Russo-Balt-C-1915-Nekrasov-Bratoljubov-t88571#329165Verze : 0
cimbal
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.