Název: Name: | Russo-Balt C 1915 Někrasov-Bratoljubov | Russo-Balt C 1915 Nyekrasov-Bratolyubov |
Originální název: Original Name: | Руссо-Балт Ц 1915 Братолюбова-Некрасова | |
Výrobce: Producer: | podvozek/chasis - Rusko-baltický vagonový závod, Riga panceřování/armour - Bratoljubovy dílny, Sankt Petěrburg | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1914-DD.MM.1915 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 3 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.02.1915 | |
Osádka: Crew: | 5 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x2 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | ? kg | ? lb |
Užitečné zatížení: Payload: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 3700 kg | 8 157 lb |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | ? |
Celková šířka: Overall Width: | ? mm | ? |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | ? |
Světlá výška: Ground Clearance: | 260 mm | 10,24in |
Rozvor: Wheelbase: | 3305 mm | 130,12in |
Rozchod: Track: | 1360 mm | 53,54 in |
Brzdová soustava: Braking System: | mechanická, bubnové brzdy | mechanical, drum brakes |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | ? |
Pneumatiky: Tyres: | 880 x 120 | |
Pancéřování: Armour: | nýtované - čelo, bok - 5,5 mm - strop, záď - 4 mm | riveted - front, side - 0.22 in - top, rear - 0.16 in |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | benzínový čtyřválec o objemu 4 501 ccm, vodou chlazený, 29,4 kW při 1500 ot/min | gasoline, water-cooled four-cylinder, 275 cu in, 39.5 bhp at 1500 rpm |
Převodovka: Gearbox: | mechanická 4+1 | mechanical 4+1 |
Spojka: Clutch: | ? | ? |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 96 l | 21.12 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 50 km/h | 31.1 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Výzbroj: Armament: | 2x 37mm Hotchkiss 1x 7,62 mm Maxim vz.1910 | 2x 37mm Hotchkiss 1x 7,62 mm M1910 |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | http://ru.wikipedia.org/ Kolomiec M.:Broněavtomobili Rossiji, http://auto.rin.ru/ Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000 http://tehno.claw.ru/ http://bibliotekar.ru/rus/106.htm |