Main Menu
User Menu

RUM - SMU-17 (U-17)

Třída: UB-I
Postavena v: AG Weser Bremen
Začátek stavby: ?
Spuštěna na vodu: ?
Převzata námořnictvem: 6. 11. 1915
Délka: 27,88 m
Šířka: 5,15 m
Ponor: 2,73 m
Výtlak na hladině/pod hladinou: 127,5 t / 142,5 t
Pohonné ústrojí: 4 zyl čtyřtaktní DaimlerDiesel motor a 1 clektomotor 60/120 PS
Rychlost na hladině: 6,5 uzlů
Rychlost pod vodou: 5,5 uzlů
Výkon motorů: 500 ks (spalovací motory) , 230 ks (elektromotory)
Akční rádius: ?
Výzbroj: 2 torpédomety ráže 450 mm, v prosinci 1915 dozbrojena rychlopanlým kanónem r. 37mm (L/23)
Posádka: 15 mužů



Velitelé:
Franz Skopinič (4. 9. 1915 - 9. 12. 1915)
Zdenko Hudeček (9. 12. 1915 - 17. 9. 1916)
Franz Rzemenowsky von Trautenegg (17. 9. 1916 - 9. 10. 1916)
Zdenko Hudeček (9. 10. 1916 - 19. 12. 1916)
Karl Edler von Unczowski (19. 12. 1916 - 6.1. 1917)
Zdenko Hudeček (6. 1. 1917 - 26. 2. 1917)
Albrech Graf Attems (26. 2. 1917 - 12. 6. 1917)
Hermann Rigele (12. 6. 1917 - 22. 11. 1917)
Wladimir Pfeifer (22. 11. 1917 - 26. 8. 1918)





Poznámka:
V roce 1920 byla předána předána Itálii, která ji nechala sešrotovat.



Zdroj: ŽRALOCI CÍSAŘE PÁNA - Jindřich Marek - SVĚT KŘÍDEL 2001 - ISBN 80-7151-198-6
URL CZ: https://www.valka.cz/RUM-SMU-17-U-17-t54828#202330Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/RUM-SMU-17-U-17-t54828#202330Version : 0