* 1909 Norimberk
+ 9. 9. 2002 Bellevue
Narozen v roku 1909 v Norimberku, vystudoval Technickou univerzitu v Darmstadtu, kde se seznámil se skupinou studentů, kteří se zabývali stavbou kluzáků a létáním na nich. Hermann si létání zamiloval a získal magisterský titul v oboru leteckého inženýrství. Pracoval krátkou dobu v loděnicích v Hamburku, avšak počátkem 30. let přešel do firmy Dornier, kde působil nejen v konstrukčním týmu, ale i jako testovací pilot. V této pozici setrval až do roku 1945.
Quenzler chtěl pokračovat v leteckém inženýrství, avšak v rozbombardovaném a okupovaném Německu letecká výroba neprobíhala. Proto roku 1953 emigroval i s rodinou do Kalifornie, kde o něj projevila zájem firma Lockheed. Avšak již roku 1956 změnil zaměstnavatele a přestěhoval se do Seattlu, kde začal pracovat pro firmu Boeing. U této společnosti potom působil dalších 20 let, podílel se např. na vývoji letounů řady 700.
Roku 1974 odešel do důchodu, působil však jako konzultant pro svoji mateřskou firmu Dornier při vývoji letounu Seastar.
Zemřel roku 2002 na zápal plic.
Zdroje: obitz.us
community.seattletimes.nwsource.com
(Založeno během linkování)
+ 9. 9. 2002 Bellevue
Narozen v roku 1909 v Norimberku, vystudoval Technickou univerzitu v Darmstadtu, kde se seznámil se skupinou studentů, kteří se zabývali stavbou kluzáků a létáním na nich. Hermann si létání zamiloval a získal magisterský titul v oboru leteckého inženýrství. Pracoval krátkou dobu v loděnicích v Hamburku, avšak počátkem 30. let přešel do firmy Dornier, kde působil nejen v konstrukčním týmu, ale i jako testovací pilot. V této pozici setrval až do roku 1945.
Quenzler chtěl pokračovat v leteckém inženýrství, avšak v rozbombardovaném a okupovaném Německu letecká výroba neprobíhala. Proto roku 1953 emigroval i s rodinou do Kalifornie, kde o něj projevila zájem firma Lockheed. Avšak již roku 1956 změnil zaměstnavatele a přestěhoval se do Seattlu, kde začal pracovat pro firmu Boeing. U této společnosti potom působil dalších 20 let, podílel se např. na vývoji letounů řady 700.
Roku 1974 odešel do důchodu, působil však jako konzultant pro svoji mateřskou firmu Dornier při vývoji letounu Seastar.
Zemřel roku 2002 na zápal plic.
Zdroje: obitz.us
community.seattletimes.nwsource.com
(Založeno během linkování)