Název: Name: | Piaggio PD.808 | |
Originální název: Original Name: | Piaggio PD.808 | |
Kategorie: Category: | víceúčelový letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1964-DD.01.1976 Industrie Aeronautiche e Meccaniche Rinaldo Piaggio SpA, Genova | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1964-DD.01.1976 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 14: 2 prototypy 4 VIP 4 TP 4 RM | |
První vzlet: Maiden Flight: | 29.08.1964 | |
Osádka: Crew: | 1/2 + 6 VIP 1/2 + 9 TP 2 + 3 RM | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4830 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 8165 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 13,20 m | |
Délka: Length: | 12,85 m | |
Výška: Height: | 4,80 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 20,90 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Rolls-Royce Viper Mk.526 o tahu 14,95 kN | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 3727 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 852 km/h v 5945 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 722 km/h v 12500 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 27.4 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 12715 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2128 km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | VIP - luxusní verze pro šest cestujících, vybavena meteorologický radar, dodatečné komunikační vybavení TP - vojenská transportní verze, bez radaru RM - verze pro radiokalibraci | |
Zdroje: Sources: | Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1975-76, Macdonald and Jane's, London 1975. http://www.icsm.it/articoli/ri/topolino.html |
URL : https://www.valka.cz/Piaggio-PD-808-t174473#516870Verze : 0
Aubi
MOD
commons.wikimedia.org
Období | - |
Výrobce | Piaggio |
Typ letounu | Piaggio PD.808 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | MM61951 |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1997 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Piaggio PD.808-TA
URL : https://www.valka.cz/Piaggio-PD-808-t174473#516872Verze : 0
Aubi
MOD
commons.wikimedia.org
Období | - |
Výrobce | Piaggio |
Typ letounu | Piaggio PD.808 |
Kamufláž | Prototypová |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | MM577 |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.05.1966 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Prototyp na Hanover Air Show.
URL : https://www.valka.cz/Piaggio-PD-808-t174473#516873Verze : 0
Aubi
MOD
it.wikipedia.org
Období | - |
Výrobce | Reggiane |
Typ letounu | Piaggio PD.808 |
Kamufláž | Výroční |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.2006 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Pravděpodobně VIP verze ve výročním zbarvení, letecký den na základně Pratica di Mare.
URL : https://www.valka.cz/Piaggio-PD-808-t174473#516874Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.