Název: Name: | Piaggio P.108T | |
Originální název: Original Name: | Piaggio P.108T | |
Kategorie: Category: | transportní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1942-DD.07.1943 SA Piaggio & C., Pontendera / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1942-DD.07.1943 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 9? | |
První vzlet: Maiden Flight: | 07.09.1942 | |
Osádka: Crew: | 6 + 60 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 16000 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 32000 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 33,05 m | |
Délka: Length: | 24,55 m | |
Výška: Height: | 7,75 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 142,85 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 4 | |
Typ: Type: | Piaggio P.XII RC.35 o výkonu 993 kW/1350 k třílistá stavitelná vrtule Piaggio | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 12400 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 439 km/h v 4000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 18,65 min do 4000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6600 m | |
Dolet: Range: | 2100 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x kulomet SAFAT ráže 12,7 mm ve střelišti Caproni-Lanciani Delta E na hřbetě 2x kulomet SAFAT ráže 12,7 mm ve střelištích na bocích 1x kulomet SAFAT ráže 12,7 mm pod trupem | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Garello, Giancarlo. Piaggio P.108, Ali d´Italia 15. La Barcarella Aeronautica, Torino 2000. Němeček V.: P-108T, letadla 39-45, L+K 1983 |
URL : https://www.valka.cz/Piaggio-P-108T-t69025#242618Verze : 0
Michal Rak
MOD
Po italské kapitulaci převzala přeživší letouny Luftwaffe a intenzivně je využívala, hlavně k evakuačním letům z východní fronty.
http://www.warbirds.jp/data/ita/htm/p108.htm
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
http://www.warbirds.jp/data/ita/htm/p108.htm
URL : https://www.valka.cz/Piaggio-P-108T-t69025#242619Verze : 0
Michal Rak
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.