V roce 1934 přišla fa Autfit na trh s prvním motocyklem Ogar, tím byla dvourychlostní dvěstěpadesátka Ogar 2. Firma, která sídlila v Praze Strašnicích, před tím vyráběla různé doplňky a jízdní kola. Nový motocykl se na trhu ujal a firma reagovala tím že vypustila na trh v roce 1935 další stroj, kterým byl Ogar 4 se čtyřstupňovou převodovkou. Stroj byl na svou dobu vyráběn mimořádně kvalitně (rám byl například letován z trubek ze švédské oceli) což se projevilo ve spolehlivosti a trvanlivosti. O tento velmi kvalitní motocykl projevila zájem i armáda, která v té době začínala velkou motorizaci a motocyklů Ogar 4 bylo nakonec nakoupeno na tu dobu impozantní množství 294 kusů. V armádě se motocykl osvědčil a setkáváme se s ním až do okupace.
TTD
Pohotovostní hmotnost : 120 kg
Užitečná hmotnost : 170 kg
Maximální rychlost : 115 km/h
Spotřeba paliva : 3 l/100km
Motor : dvoutaktní jednoválec chlazený vzduchem
Zdvihový objem : 246 cm3
Výkon : 9,5 ks(7kW)
Výrobce : Machek & spol. Autfit a.s. Praha
TTD
Pohotovostní hmotnost : 120 kg
Užitečná hmotnost : 170 kg
Maximální rychlost : 115 km/h
Spotřeba paliva : 3 l/100km
Motor : dvoutaktní jednoválec chlazený vzduchem
Zdvihový objem : 246 cm3
Výkon : 9,5 ks(7kW)
Výrobce : Machek & spol. Autfit a.s. Praha