Název: Name: | Nakadžima 7-Ši | Nakajima 7-Shi |
Originální název: Original Name: | 中岛 7-试 N-35 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | experimental aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1933-DD.11.1933 Nakajima Aircraft Company, Ltd., Ōta | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1933-DD.11.1933 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.11.1933 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1500 kg | 3307 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2300 kg | 5071 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 11,000 m | 36ft 1,06in |
Délka: Length: | 8,500 m | 27ft 10,64in |
Výška: Height: | 3,500 m | 11ft 5,8in |
Plocha křídla: Wing Area: | 30,00 m2 | 322.92 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 76,67 kg/m2 | 15.7 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Nakadžima Kotobuki 2 Kai 1 o vzletovém výkonu 427 kW (580 k), 338 kW (460 k) v h= 3 000 m, vrtule dvoulistá kovová s pevným úhlem náběhu vrtulových listů o průměru 3 000 mm | Nakajima Kotobuki 2 Kai 1 nine-cylinder air-cooled single-row radial, rated at 572 hp for take-off and 454 hp at 4,921 ft, driving a two-blade fixed pitch metal propeller of 9ft 10,11in diameter |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 250 km/h v 3000 m | 155.3 mph in 9843 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 10,0 min do 3000 m | 10,0 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6500 m | 21325 ft |
Dolet: Range: | 720 km | 447.4 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kulomet Type 89 ráže 7,69 mm 1x pohyblivý kulomet Type 89 ráže 7,69 mm Pumový náklad: 1x 250 kg puma zavěšená pod trupem. | One fixed forward-firing 0.303 inch Type 89 machine-gun and one flexible rearward-firing 0.303 in Type 89 machine gun Bomb-load: one 551 lb bomb under the fuselage |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | N-35 - tovární označení 七試艦上特殊爆撃機 - Nana-Ši Kanjo Tokušu Bakugekiki - Nakadžima 7-Ši Speciální palubní bombardovací letoun | N-35 - factory signs 七試艦上特殊爆撃機 - Nana-Shi Kanjo Tokushu Bakugekiki - Nakajima 7-Shi Carrier-borne Special Bomber ("Special Bomber" it is dive-bomber. For security reason the term "dive-bomber" was not used) |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1557505632 Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1 archiv autora |