Mikojan-Gurevič MiG-25RBF [kód NATO: Foxbat-B]

Mikoyan-Gurevich MiG-25RBF
Микоян-Гуревич МиГ-25РБФ
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič MiG-25RBF Mikoyan-Gurevich MiG-25RBF
Originální název:
Original Name:
Микоян и Гуревич МиГ-25РБФ
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
vojenské opravárenské závody / military repair plants, /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1981-DD.MM.198?
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1970 (Je-155R-4B)
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
19070 kg 42042 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
35670 kg 78639 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
41200 kg 90830 lb
Rozpětí:
Wingspan:
13,42 m 44ft 0,35in
Délka:
Length:
21,55 m 70ft 8,42in
Výška:
Height:
6,50 m 21ft 3,9in
Plocha křídla:
Wing Area:
61,40 m2 660.9 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
R-15B-300 (Р-15Б-300)
- maximální tah bez přídavného spalování: 73,5 kN
- maximální tah s přídavným spalováním: 109,8 kN
R-15B-300 (Р-15Б-300)
- maximum thrust, dry: 16523 lbf
- maximum thrust, afterburning: 24684 lbf
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
17780 l
1x 5280 l přídavná nádrž
3911 Imp gal / 4697 US gal
1x 1164 Imp gal / 1495 US gal drop tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
3000 km/h v 13000 m 1864 mph in 42651 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
8,2 min do 20000 m 8,2 min to 65617 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
23000 m 75459 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
2400 1) km 1491 1) mi
Výzbroj:
Armament:
maximální hmotnost výzbroje 5000 kg na 4 závěsnících


výzbroj:
4x-8x FOTAB-100-80
4x-8x FAB-250M-62
10x FAB-500M-62 / FAB-500M-62T
maximum armament weight of 11023 lb on 4 hardpoints


armament:
4x-8x FOTAB-100-80
4x-8x FAB-250M-62
10x FAB-500M-62 / FAB-500M-62T
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
kódové označení NATO: Foxbat-B


1) maximální přeletová vzdálenost
NATO reporting name: Foxbat-B


1) ferry range
Zdroje:
Sources:
Gordon, Y., Komissarov, D.: Mikoyan MiG-25 Foxbat: Guardian of Soviet Borders, Ian Allan, 2007
http://www.airwar.ru/enc/spy/mig25rbf.html
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-25RBF-kod-NATO-Foxbat-B-t102862#370407 Verze : 0
MiG-25RBF ("rudá 20", výrobní číslo 02032208) z výzbroje 2. letky 47. gardového průzkumného leteckého pluku, letecká základna Šatalovo, srpen 2001.


Mikoyan MiG-25RBF Side view by Basil Zolotov
Mikojan-Gurevič MiG-25RBF [kód NATO: Foxbat-B] - Source : http://basilzolotov.com

Source : http://basilzolotov.com
Mikojan-Gurevič MiG-25RBF [kód NATO: Foxbat-B] - Source : http://basilzolotov.com

Source : http://basilzolotov.com
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-25RBF-kod-NATO-Foxbat-B-t102862#370453 Verze : 1
http://www.airwar.ru/enc/spy/mig25rbf.html

Mikojan-Gurevič MiG-25RBF [kód NATO: Foxbat-B] -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-25RBF-kod-NATO-Foxbat-B-t102862#567320 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více