Mikojan-Gurevič I-75

Mikoyan-Gurevich I-75
Микоян-Гуревич И-75
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič I-75 Mikoyan-Gurevich I-75
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич И-75
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1958-DD.MM.1958 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1958-DD.MM.1958
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 I-75 (konverze I-7K)
1 I-75F (konverze I-7U)
První vzlet:
Maiden Flight:
28.04.1958 I-75
15.10.1958 I-75F
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
8274 kg 18241 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
10950 kg 24141 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
14470 kg 31901 lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,98 m 32ft 8,91in
Délka:
Length:
18,28 m 59ft 11,69in
Výška:
Height:
31,90 m 104ft 7,91in
Plocha křídla:
Wing Area:
? m2 ? ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
343,3 kg/m2 70.31 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Ljulka Al-7F o tahu 67,18 kN Lyulka Al-7F, thrust 15102 lb
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
20501) km/h v 11400 m 1273.8 1) mph in 37402 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
3,05 min do 11000 m 3,05 min to 36089 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
18700 m 61352 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1470 km 913.4 mi
Výzbroj:
Armament:
2x řízená střela K-8 2x K-8 guided missile
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- rozvinutí řady I-3/I-7, s novou přídí s konstantním průměrem obsahující radar Uragan-5B v pevném regulačním kuželu
- I-75 byl přestavěn z nedokončeného I-7K, později podobnou přestavbou prošel i I-7U, který ale obdržel silnější motor Al-7F-1
- vývoj byl zastaven ve prospěch Su-9 a Je-150

1) I-75F 2360 km/h
- member of the I-3/I-7 family, with new nose of constant diameter carrying Uragan-5B radar
- I-75 was rebuilt from unfinished I-7K, I-7U was later also converted as Al-7F-1 engine-equipped I-75F
- development was halted in behalf of Su-9 and Ye-150

1) I-75F 1465 mph
Zdroje:
Sources:
Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2.
Якубович, Николай. Боевые самолеты Микояна: Есть только МИГ... Яуза, Москва 2009. ISBN 978-5-699-34100-9.
ruslet.webnode.cz

Mikojan-Gurevič I-75 -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-75-t789#28603 Verze : 1
http://www.airwar.ru/enc/fighter/i75.html

Mikojan-Gurevič I-75 -


Mikojan-Gurevič I-75 -


Mikojan-Gurevič I-75 -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-75-t789#566257 Verze : 0
Větší fotografie. Na rubu uvedeno 1958.
Archiv vlastní.
Mikojan-Gurevič I-75 -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-75-t789#717874 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více