Název: Name: | Mikojan-Gurevič I-75 | Mikoyan-Gurevich I-75 |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич И-75 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1958-DD.MM.1958 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1958-DD.MM.1958 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 I-75 (konverze I-7K) 1 I-75F (konverze I-7U) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 28.04.1958 I-75 15.10.1958 I-75F | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 8274 kg | 18241 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 10950 kg | 24141 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 14470 kg | 31901 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,98 m | 32ft 8,91in |
Délka: Length: | 18,28 m | 59ft 11,69in |
Výška: Height: | 31,90 m | 104ft 7,91in |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | ? ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 343,3 kg/m2 | 70.31 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | turbojet |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Ljulka Al-7F o tahu 67,18 kN | Lyulka Al-7F, thrust 15102 lb |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 20501) km/h v 11400 m | 1273.8 1) mph in 37402 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 3,05 min do 11000 m | 3,05 min to 36089 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 18700 m | 61352 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1470 km | 913.4 mi |
Výzbroj: Armament: | 2x řízená střela K-8 | 2x K-8 guided missile |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | - rozvinutí řady I-3/I-7, s novou přídí s konstantním průměrem obsahující radar Uragan-5B v pevném regulačním kuželu - I-75 byl přestavěn z nedokončeného I-7K, později podobnou přestavbou prošel i I-7U, který ale obdržel silnější motor Al-7F-1 - vývoj byl zastaven ve prospěch Su-9 a Je-150 1) I-75F 2360 km/h | - member of the I-3/I-7 family, with new nose of constant diameter carrying Uragan-5B radar - I-75 was rebuilt from unfinished I-7K, I-7U was later also converted as Al-7F-1 engine-equipped I-75F - development was halted in behalf of Su-9 and Ye-150 1) I-75F 1465 mph |
Zdroje: Sources: | Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2. Якубович, Николай. Боевые самолеты Микояна: Есть только МИГ... Яуза, Москва 2009. ISBN 978-5-699-34100-9. ruslet.webnode.cz |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |