Mikojan-Gurevič I-1

Mikoyan-Gurevich I-1
Микоян-Гуревич И-1
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič I-1 Mikoyan-Gurevich I-1
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич И-1
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1953-DD.MM.1956 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1953-DD.MM.1956
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
16.02.1955
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
7030 kg 15498 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,00 m 29ft 6,32in
Délka:
Length:
12,70 m 41ft 8in
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
25,16 m2 270.82 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
279,4 kg/m2 57.23 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Klimov VK-7 o tahu 34,57 kN / 51,34 kN s přídavným spalováním
Klimov VK-7F o tahu 41,19 kN / 61,49 kN s přídavným spalováním
Klimov VK-7, thrust 7771 lb / 11541 lb with afterburner
Klimov VK-7F, thrust 9259 lb / 13823 lb with afterburner
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
2025 l
2x 760 l přídavná nádrž
445 Imp gal / 535 US gal
2x 167 Imp gal / 201 US gal drop tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1483 km/h v 10800 m 921.5 mph in 35433 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
3 min do 10000 m 3 min to 32808 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
17000 m 55774 ft
Dolet:
Range:
1800 km 1118.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
2500 km 1553.4 mi
Výzbroj:
Armament:
1x kanon N-37D ráže 37 mm, 50 nábojů
2x kanon NR-23 ráže 23 mm, 100 nábojů každý

2x raketnice ORO-190 pro neřízenou raketu TRS-190 Strela ráže 190 mm
2x raketnice ORO-57 s 8 raketami ARS-57 Skvorec ráže 57 mm nebo
2x 100kg nebo 250kg puma
1x 37 mm N-37D cannon, 50 rounds
2x 23 mm NR-23 cannon, 100 rounds each

2x ORO-190 rocket launcher for TRS-190 Strela unguided rocket or
2x ORO-57 rocket pod with 8 57 mm ARS-57 Skvorec rockets or
2x 221 lb or 551 lb bomb
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Na základě MiGu-19 se rozběhl vývoj těžkého nadzvukového stíhače, jehož první exemplář dostal označení I-1 (interně I-370). Tento letoun převzal z typu MiG-19 křídlo, avšak disponoval jen jedním motorem Klimov VK-7. Tato pohonná jednotka byla později nahrazena výkonnějšími typy. -
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Jet Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0.
Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1.
Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skala, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví, Bristol Beaufighter/Mikojan Gurjevič MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8.
ruslet.webnode.cz

Mikojan-Gurevič I-1 -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-1-t782#26131 Verze : 1
http://www.airwar.ru/enc/fighter/i370.html

Mikojan-Gurevič I-1 -


Mikojan-Gurevič I-1 -


Mikojan-Gurevič I-1 -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-1-t782#565963 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více