Micubiši Ki 46-IVb [Dinah]

Mitsubishi Ki-46-IVb Otsu / 三菱 キ46-IV乙 「新司偵」
     
Název:
Name:
Micubiši Ki 46-IVb Mitsubishi Ki-46-IVb Otsu
Originální název:
Original Name:
三菱 キ46-IV乙
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1945-DD.MM.1945 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1945-DD.MM.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
0 (bylo rozestavěno několik prototypů)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4120 kg 9083 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
6050 kg 13338 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
6640 kg 14639 lb
Rozpětí:
Wingspan:
14,700 m 48ft 2,74in
Délka:
Length:
11,450 m 37ft 6,79in
Výška:
Height:
3,880 m 12ft 8,75in
Plocha křídla:
Wing Area:
32,03 m2 344.444 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
187,87 kg/m2 38.48 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
Micubiši Ha-112-II Ru vzduchem chlazený dvojhvězdicový čtrnáctiválec přeplňovaný turbokompresorem Ru-102 o vzletovém výkonu 1 103 kW (1 500 k) při 2 600 ot/min,
bojový výkon: 993 kW (1 350 k) v h= 2 000 m při 2 600 ot/min,
1 008 kW (1 370 k) v h= 7 700 m při 2 600 ot/min a
912 kW (1 240 k) v h= 11 000 m při 2 600 ot/min.
Vrtule trojlistá s konstantními otáčkami o průměru 2 750 mm.
Mitsubishi Ha-112-II Ru fourten-cylinder air-cooled radial engine whith Turbocharged Ru-102 rated 1,479 hp at 2,600 rpm for take-off and 1,351 hp at 25,262 ft at 2,600 rpm for commbat power,
driving a three-bladed constant-speed variable-pitch propellers of diameter 9 ft 0.25 inch.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1 977 l + 460 l v přídavných nádržích.
435 UK gallons and a ventral drop tank providing 101 UK gallons.
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
634 km/h v 7000 m 393.9 mph in 22966 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
450 km/h v 4000 m 279.6 mph in 13123 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
10,1 m/s 1988.2 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
16,75 min do 10000 m 16,75 min to 32808 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
11000 m 36089 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
4000 km 2485.5 mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kanón Ho-5 ráže 20 mm v přídi se zásobou 200 nábojů na hlaveň Two fixed forward-firing 0.79 inch Ho-5 cannons in nose, 200 rpg
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Všechny údaje jsou vypočtené, nebylo je možno ověřit za letu. All data are calculated, it could not be verified in flight.
Zdroje:
Sources:
Rene J. Francillion Ph.D, Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, rok 1987; ISBN-13: 978-0870213137
William Green a Gordon Swanborough, WW2 Aircraft Fact Files: Japanese Army Fighters, part 2, London, Macdonald & Jane's, rok 1977, ISBN 0-354-01068-9
Rene J.Francilion, Profile Publications The Mitsubishi Ki-46, rok 1966
Mgr. Martin Ferkl, Mitsubishi Ki-46 Dinah, Revi Publications, Vydání 1., Ostrava 2004, ISBN: 80-85957-10-8
http://www.airwar.ru/enc/spyww2/ki46-3.html
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ki-46-IVb-Dinah-t41616#162385 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více