Název: Name: | Micubiši 3MT5 | Mitsubishi 3MT5 |
Originální název: Original Name: | 三菱3MT5 | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | bomber aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1932-DD.MM.1933 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1932-DD.MM.1933 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 7 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1932 | |
Osádka: Crew: | 3-5 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3940 kg | 8686 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 6400 kg | 14110 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 20.700 m | 67ft 11in |
Délka: Length: | 12,050 m | 39ft 6,4in |
Výška: Height: | 4,700 m | 15ft 5,in |
Plocha křídla: Wing Area: | 102,30 m2 | 1101.15 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 62,56 kg/m2 | 12.81 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of engines: | 2 | |
Typ: Type: | Micubiši A4 o vzletovém výkonu 588 kW (800 k) při 2 300 ot/min, trvalý výkon 441 kW (600 k) v 1 000 m při 2 100 ot/min Vrtule: MW-103 čtyřlisté, dřevěné, nestavitelné o průměru 3 250 mm | Mitsubishi A4 rated 789 hp at 2,300 rpm for take-off and 592 hp at 3,280 ft at 2,100 rpm, driving MW-103 a four-blade fixed-pitch propellers of diameter 10ft 8in |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 2 215 l | 487 UK gallons |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 235 km/h v 1000 m | 146 mph in 3281 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 13,0 min do 3000 m | 13,0 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4600 m | 15092 ft |
Dolet: Range: | 990 km | 615.2 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2305 km | 1432.3 mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý kulomet Type 87 ráže 7,7 mm v předním střelišti a ve střední části trupu 1 000 kg pum nebo torpépo Type 91 o hmotnosti 785 kg | Two flexible 0.303in Type 87 machine-gun (1x front turret and 1x dorsal turret) Bomb-load: one 1,731lb torpedo or 2,205lb of bombs. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh a Shorzoe Abe, Japanese Aircraft, 1910-1941, Putnam Aeronautical Books London, rok 1990, ISNB-13: 978-1557505637 Famous Airplanes Of The World No. 91, Type 96 Attack Bommber, Bunrindo Co., Ltd., ISBN4-89319-089-X Lubomír Vejřík, Vzestup a pád orlů Nipponu", Svět křídel, Cheb, rok 1994, ISBN:80-85280-26-4 www.modelbud.pl archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |