Název: Name: | Micubiši 2MR5 | Mitsubishi 2MR5 |
Originální název: Original Name: | 三菱 「2MR5」 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1927-DD.MM.1927 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1927-DD.MM.1927 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1927 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 900 kg | 1984 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1400 kg | 3086 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 10,200 m | 33ft 5,5in |
Délka: Length: | 7,150 m | 23ft 5,5in |
Výška: Height: | 3,129 m | 10ft 3,18in |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | ? ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of engines: | 1 | |
Typ: Type: | Mitsubishi Type Hi kpalinou chlazený vidlicový osmiválec o vzletovém výkonu 250 kW (340 k); v h= 1 000 m byl výkon 221 kW (300 k). Vrtule: dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu vrtulových listů | Mitsubishi Type Hi (Hispano-Suiza) eight-cylinder water-cooled Vee engine rated at 335 hp for take-off and 296 hp at 3,280 ft, driving a two-blade fixed-pitch wooden propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 193 km/h v 1500 m | 119.9 mph in 4921 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 150 km/h v 1000 m | 93.2 mph in 3281 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 14,5 min do 3000 m | 14,5 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý kulomet ráže 7,7 mm Pumy: 2x 30 kg | One flexible 0.303 in machine gun in rear open cockpit. Bomb-load: Two 66 lb of bombs carried externally |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | - Experimentální palubní průzkumný letoun Letová vytrvalost: 5,0 hodin | The Mitsubishi Experimental Special-purpose Carrier Reconnaissance Aircraft (2MR5) was one of a series of aircraft designed for Mitsubishi by Dr Alexander Baumann of Stuttgart University. Endurance: 5,0 hours |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh a Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1557505632 Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1 archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |