Název: Name: | M42A1 Duster | M42A1 Duster |
Originální název: Original Name: | M42A1 Duster | |
Výrobce: Producer: | Cadillac Motor Car Division of General Motors Corp. | |
Období výroby: Production Period: | 02.02.1956-DD.12.1959 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ~3700 M42 + M42A1 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR ? | |
Osádka: Crew: | 6 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 22600 kg | 49824 lb |
Celková délka: Overall Length: | 6360 mm | 20ft 10in |
Celková šířka: Overall Width: | 3230 mm | 10ft 7in |
Celková výška: Overall Height: | 2870 mm | 9ft 5in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 440 mm | 1ft 5in |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Continental AOSI-895-5 (6 valcový benzínový, vzduchom chladený motor) | Continental AOSI-895-5 (6 cylinders, gasoline, air cooled engine) |
Výkon: Power: | 372.9 kW při ? ot/min | 500 bhp at ? rpm |
Převodové ústrojí: Transmission: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 72 km/h | 45 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 40 km/h | 25 mph |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | 1,83 m | 72in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,71 m | 28in |
Brodivost: Fording Depth: | 1,22 m | 48in |
Výzbroj: Armament: | ||
Hlavní: Main: | 2 x 40mm kanón M2A1 | 2 x 40 mm gun M2A1 |
Vedlejší: Secondary: | 7,62mm kulomet M1919A3 / M1919A4 / M60 (v Nemecku nahradené kulometom MG1/MG3) | 7,62mm machine gun M1919A3 / M1919A4 / M60 (in Germany machine gun MG1/MG3) |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Modernizácia PLdvK M42 Objem palivových nádrží: 530 l Spotreba paliva: 280 l/ 100 km | Modernization of AA gun M42 Fuel capacity: 530 l |
Zdroje: Sources: | Pantelejmon Omeľaňuk: Zenitnyj "Pyľnik" ZSU M42 "Duster"; Armejskaja Kollekcija 2014/06 (No.24) |