M113A3

Carrier, Personnel, Full-Tracked, Armored, M113A3
     
Název:
Name:
M113A3 M113A3
Originální název:
Original Name:
Carrier, Personnel, Full-Tracked, Armored, M113A3
Kategorie:
Category:
obrněný transportér armoured personnel carrier
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1987-DD.MM.1994 FMC Corp. [výroba/production], San Jose
DD.MM.1994-DD.MM.RRRR United Defense L.P. [výroba/production], Santa Clara
DD.MM.1987-DD.MM.1994 Red River Army Depot [přestavby/conversions], Texarkana
DD.MM.1987-DD.MM.1994 Mainz Army Depot [přestavby/conversions], Mainz
DD.MM.1987-DD.MM.1994 Army Depot [přestavby/conversions], ?
DD.MM.1994-DD.MM.RRRR United Defense L.P. [přestavby/conversions], ?
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1987-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?

přestavba vozidel M113A1 a M113A2 provozovaných US Army / conversion of US Army M113A1 and M113A2 vehicles
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.198R
Osádka:
Crew:
2
Přepravní kapacita:
Seating Capacity:
11 osob/troops
Technické údaje:
Technical Data:
 
Bojová hmotnost:
Combat Weight:
12338 kg 27200 lb
Celková délka:
Overall Length:
5296 mm 17 ft 4 ½ in
Celková šířka:
Overall Width:
2686 mm 8 ft 9 ¾ in
Celková výška:
Overall Height:
2521 mm 8 ft 3 ¼ in
Světlá výška:
Ground Clearance:
434 mm 1 ft 5 ⅛ in
Pancéřování:
Armour:
hliník 5083
hliník 5086



korba:
- čelo: 38 mm / 45°, 30°
- boky: 45 mm / 0°, 32 mm / 0°
- záď: 38 mm / 9°
- rampa: 38 mm / 8°
- strop: 38 mm / 90°
- dno: 29 mm / 90°
aluminum 5083
aluminum 5086



hull:
- front: 1.5 in / 45°, 30°
- sides: 1.75 in / 0°, 1.25 in / 0°
- rear: 1.5 in / 9°
- ramp: 1.5 in / 8°
- top: 1.5 in / 90°
- bottom: 1.125 in / 90°
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Detroit Diesel 6V53T
- vznětový, vidlicový, dvoutaktní
- počet válců: 6
- maximální točivý moment: 850 Nm při 1600 ot/min
Detroit Diesel 6V53T
- diesel, V-type, two-cycle
- number of cylinders: 6
- maximum torque: 627 lb.ft at 1600 rpm
Výkon:
Power:
205.1 kW při 2800 ot/min 275 bhp at 2800 rpm
Převodové ústrojí:
Transmission:
Allison X-200-4 (X-200-4A, X-200-4B)
- automatická
- počet stupňů: 4+2
Allison X-200-4 (X-200-4A, X-200-4B)
- automatic
- number of gears: 4+2
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
64 km/h 40 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
483 km 300 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
27 ° 60 %
Boční náklon:
Side Slope:
14 ° 30 %
Překročivost:
Trench Crossing:
1.68 m 66 in
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0.61 m 24 in
Brodivost:
Fording Depth:
-1) m -1)
Výzbroj:
Armament:
1x 12,7mm kulomet M2HB (2000 nábojů) 1x 0.5 in machine gun M2HB (2000 rounds)
Uživatelské státy:
User States:














Poznámka:
Note:
1) vozidlo je obojživelné;
- maximální rychlost plavby vpřed: 6 km/h
1) the vehicle is amphibious;
- maximum speed in the water: 3.6 mph
Zdroje:
Sources:
http://afvdb.50megs.com/usa/m113.html#M113A3
https://fas.org/man/dod-101/sys/land/m113.htm
URL : https://www.valka.cz/M113A3-t239510#661953 Verze : 0
Obrněný transportér M113A3 amerického pozemního vojska z výzbroje 1. praporu, 503. pluku, 2. divize, Ramádí, operace Al Fajr (Iraqi Freedom), prosince 2004.


Fotografie:
US Department of Defense

M113A3 -


URL : https://www.valka.cz/M113A3-t239510#661957 Verze : 0
Obrněný transportér M113A3 čerstvě přestavěný do podoby Opposing Forces Surrogate Vehicle majícího při vojenském výcviku americké armády simulovat ruské bojové vozidlo pěchoty BMP-2, říjen 2017. Konverzi provedl Anniston Army Depot.


Fotografie:
Anniston Army Depot

M113A3 -


URL : https://www.valka.cz/M113A3-t239510#661958 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více