Lockheed XR6O-1 Constitution

Lockheed XR6V-1 Constitution
     
Název:
Name:
Lockheed XR6O-1 Constitution Lockheed XR6O-1 Constitution
Originální název:
Original Name:
Lockheed XR6O-1 Constitution
Kategorie:
Category:
transportní letoun cargo aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1946-DD.MM.1948 Lockheed Aircraft Corp., Burbank, Kalifornia
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1946-DD.MM.1948
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2 prototypy: BuNo. 85163, 85164
První vzlet:
Maiden Flight:
09.11.1946 BuNo. 85163
09.06.1948 BuNo. 85164
Osádka:
Crew:
12
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
51970 kg 114575 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
72575 kg 160000 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
83461 kg 184000 lb
Rozpětí:
Wingspan:
57,64 m 189 ft 1.25 in
Délka:
Length:
47,57 m 156ft 1in
Výška:
Height:
15,35 m 50ft 4.5in
Plocha křídla:
Wing Area:
335,38 m2 3610 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
249 kg/m2 51 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
4
Typ:
Type:
štvorhviezdicové 28-valcové vzduchom chladené motory Pratt & Whitney R-4360-18 Wasp Major s výkonom 2205 kW
neskôr Pratt & Whitney R-4360-22-W Wasp Major s výkonom 2573 kW
4-listé vrtule Curtiss Electrics s priemerom 5,944 m, neskôr 5,08 m
four-row 28-cylinder air cooled radial Pratt & Whitney R-4360-18 Wasp Major engines, rated at 3000 hp
later Pratt & Whitney R-4360-22-W Wasp Major, rated at 3500 hp
4-bladed 19ft 6in diameter Curtiss Electrics propellers, later replaced by 16ft 8in
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
37 017 l 9 780 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
488 km/h v 6096 m 303 mph in 20000 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
433 km/h v 6096 m 269 mph in 20000 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
5,1 m/s 1010 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8412 m 27600 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
10139 km 6300 mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Priestor pre náklad: maximálne 18 144 kg v 209 m3 spodnej palube Cargo space: 40000 pounds in the 7375 cubic foot lower deck space.
Zdroje:
Sources:
Ginter, Steve: Lockheed R6O/R6V Constitution, Naval Fighters Number 83, ISBN 0-942612-83-3
Miller, Jay: Skunčí dílny firmy Lockheed. Plzeň: Laser boooks 1999, ISBN 80-7193-046-6
Francillon, René J.: Lockheed Aircraft since 1913. Annapolis: Naval Institute Press, 1987, ISBN 0-87021-897-2
en.wikipedia.org
URL : https://www.valka.cz/Lockheed-XR6O-1-Constitution-t113075#394992 Verze : 0
.
Lockheed XR6O-1 Constitution - Druhý vyrobený Lockheed XR6O-1 Constitution (BuNo. 85164) pristáva na základni US. Navy Moffet Field v Kalifornii

Druhý vyrobený Lockheed XR6O-1 Constitution (BuNo. 85164) pristáva na základni US. Navy Moffet Field v Kalifornii

Web autora : http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lockheed_XR6O-1_landing_Moffett_Field.jpg

Lockheed XR6O-1 Constitution - Prvý Lockheed XR6O-1 Constitution (BuNo. 85163) pri skúšobnom lete

Prvý Lockheed XR6O-1 Constitution (BuNo. 85163) pri skúšobnom lete

Web autora : http://www.samoloty.ow.pl/

URL : https://www.valka.cz/Lockheed-XR6O-1-Constitution-t113075#394993 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více