Název: Name: | Kawasaki - Dornier Do J Wal | Kawasaki - Dornier Do J Wal |
Originální název: Original Name: | 川崎-ドルニエ Do J | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | passenger aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.10.1930-DD.11.1930 Kawasaki Shipyard, Ltd., Kakamigahara | |
Období výroby: Production Period: | DD.10.1930-DD.11.1930 dokončení | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.10.1930 | |
Osádka: Crew: | 4 + 6 pasažérů | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | flying boat |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 5222 kg | 11513 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 7500 kg | 16535 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 22,500 m | 73ft 9,83in |
Délka: Length: | 17,845 m | 58ft 6,55in |
Výška: Height: | 4,857 m | 15ft 11,22in |
Plocha křídla: Wing Area: | 96,00 m2 | 1033.34 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 78,125 kg/m2 | 16 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | BMW VI kapalinou chlazený dvanáctiválec s válci do V, motory byly namontovány nad křídlem ve společné gondole (tlačný a tažný) o výkonu 441 kW (600 k). Vrtule čtyřlisté dřevěné s pevným úhlem náběhu. | BMW VI twelvee-cylinder liquid-cooling Vee engine, mounted in a Push-pull nacelle above the wing, rated at 444 to 592 hp, driving a four-bladed wooden fixed-pitch propellers. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 231.7 km/h v ? m | 144 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 175.4 km/h v 2000 m | 109 mph in 6562 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 12,5 min do 2000 m | 12,5 min to 6562 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 3700 m | 12139 ft |
Dolet: Range: | 1408.2 km | 875 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | žádná | None |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Letová vytrvalost: 7,5 h - používány společností Nihon Koku Yuso K. K. | Endurance: 7 hours 30 minutes |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, London, 1990, ISBN: 1-155750-563-2 Ulrich Israel, Dornier DoJ „Wal“, In Peter Bork, Fliegerkalender der DDR 1986, Militärverlag der DDR, Berlin 1985, pp. 150-160 http://www.aviastar.org/air/germany/dorn_wal.php http://www.airwar.ru/enc/sww2/do15.html www.lujanargentina.com archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Kawasaki - Dornier Do J Wal |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |