Kamov Ka-32A

Камов Ка-32A
     
Název:
Name:
Kamov Ka-32A Kamov Ka-32A
Originální název:
Original Name:
Камов Ка-32A
Kategorie:
Category:
víceúčelový vrtulník utility helicopter
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1990-DD.MM.199R Uchtomský vrtulníkový závod N. I. Kamova, Ljubercy /
DD.MM.1994-DD.MM.20RR FGUP Kumertauský letecký výrobní podnik, Kumertau
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1990-DD.MM.20RR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Ljubercy: 4? Ka-32A


Kumertau:
2 Ka-32A1
~60 Ka-32A11BC
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.09.1990
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
souosé rotory twin coaxial rotors
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
6610 kg 14573 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
11000 kg 24251 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
12600 kg 27778 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
15,90 m 52 ft 2in
Délka trupu:
Fuselage Length:
11,30 m 37 ft ⅞ in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
? m ?
Celková výška:
Overall Height:
5,40 m 17 ft 8 ⅝ in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
15,90 m 52 ft 2in
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
- m -
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
397,11 m2 4274.46 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
- m2 - ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbohřídelový turboshaft
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
Izotov TV3-117VMA o výkonu 1618 kW/2200 k Izotov TV3-117VMA, power 2170 shp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
2180-3450 l 480-759 Imp gal (576-911 US gal)
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
250 km/h v ? m 155 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
230 km/h v ? m 143 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
15 m/s 2953 ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
3500 m 11483 ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
6000 m 19685 ft
Dolet:
Range:
800 km 497 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1135 km 705 mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
16 cestujících


3700 kg nákladu
5000 kg podvěšeného nákladu
16 cestujících


8157 lb of cargo
11023 lb of cargo externally
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
- -
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:




?




?
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Jackson, Paul. Jane's All the World's Aircraft 2004-2005. Jane's Information Group, Coulsdon 2004.
ruslet.webnode.cz
ruslet.webnode.cz
http://ftrww.narod.ru/ka/ka32/1.htm
URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-32A-t217782#610866 Verze : 0
commons.wikimedia.org
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft19953.htm

Kamov Ka-32A - Jeden ze dvou hasičských Ka-32A1 na MAKS 1997.

Jeden ze dvou hasičských Ka-32A1 na MAKS 1997.
Kamov Ka-32A - Stejný stroj, s pouzdrem s nádržemi na pěnotvornou látku a teleskopickým vodním dělem.

Stejný stroj, s pouzdrem s nádržemi na pěnotvornou látku a teleskopickým vodním dělem.
URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-32A-t217782#610867 Verze : 1
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft19953.htm

Kamov Ka-32A - Ka-32A11BC ruského ministerstva pro mimořádné události, ze záchranné jednotky v Rostově.

Ka-32A11BC ruského ministerstva pro mimořádné události, ze záchranné jednotky v Rostově.
Kamov Ka-32A -


URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-32A-t217782#610868 Verze : 0
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft19953.htm

Kamov Ka-32A - Ka-32A12 byla varianta upravená podle švýcarských norem pro civilní provoz. Oba stroje vznikly přestavbou.

Ka-32A12 byla varianta upravená podle švýcarských norem pro civilní provoz. Oba stroje vznikly přestavbou.
URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-32A-t217782#610869 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více