Název: Name: | IMAM Ro.44 | IMAM Ro.44 |
Originální název: Original Name: | IMAM Ro.44 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1936-DD.07.1938 SA Industrie Meccaniche e Aeronautiche Meridionali, Napoli | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1936-DD.07.1938 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 35 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.10.1936 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | plováky | floats |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1770 kg | 3902 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2220 kg | 4894 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 11,570 m | 37ft 11,5in |
Délka: Length: | 9,710 m | 31ft 10,27in |
Výška: Height: | 3,550 m | 11ft 7,75in |
Plocha křídla: Wing Area: | 33,36 m2 | 359.08 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 66,73 kg/m2 | 13.67 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Piaggio P.IX RC.35, vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o výkonu 522 kW (700 k). Vrtule trojlistá kovová. | Piaggio P.IX RC.35, nine-cylinder, air-cooled, radial engine rated 672 hp, driving three blade metal propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 316 km/h v 2500 m | 196.4 mph in 8202 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 278 km/h v ? m | 172.7 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 8,67 min do 4000 m | 8,67 min to 13123 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6900 m | 22638 ft |
Dolet: Range: | 480 km | 298.3 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1200 km | 745.6 mi |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm nad motorem s 270 náboji pro každý | One fixed forward firing 0.5 Breda-SAFAT machine guns mouted in the nose, 270 rpg |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | IMAM Ro.44 vzniklý na základě nepříliš výkonného Ro.43 byl co do výkonu již zcela nevýkonnou stíhačkou, mírně se zlepšila obratnost. Oproti dvoumístnému Ro.43 byly přepracovány ocasní plochy a odstraněno druhé sedalo pozorovatele. | The IMAM Ro.44 was a fighter seaplane developed in Italy, a single seater derivative of the Ro.43. The Ro.44 was an utter failure. The rear fuselage of the R.43 was redesigned to dispense with the observer's position, and changes were made to the tail. Ro.44 was more maneuverable than two-seats Ro.43. |
Zdroje: Sources: | Wiesław Bączkowski, Włoskie samoloty wojskowe 1936 - 1945, Warszawa, 1999, ISBN 83-86776-49-8 L+K 20/1969, Letadla 1939-45, Ro-43 a 44 www.alieuomini.it http://www.airwar.ru/enc/fww2/ro44.html archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |