Název: Name: | IFA G5 | |
Originální název: Original Name: | IFA G5 (VEB G5) | |
Kategorie: Category: | valník | |
Výrobce: Producer: | VEB Kraftfahrzeugwerk „Ernst Grube“, Werdau / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1953-DD.MM.1964 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1952 | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 2 (?) | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 6x6 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 7850 kg | |
Užitečné zatížení: Payload: | 51101) kg | |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 13960 kg | |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 4000 kg | |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 17960 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 7175 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 3000 mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 255 mm | |
Rozvor: Wheelbase: | ? mm | |
Rozchod: Track: | ? mm - ? | |
Brzdová soustava: Braking System: | ? | |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | |
Pneumatiky: Tyres: | 8,25-20 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | EM 6–20–3 - 6 valcovový vznetový, kvapalinou chladený radový motor - objem 9036 cm3 - výkon 88 kW (120 k) / 2000 ot/min, | |
Převodovka: Gearbox: | 5-stupňová, nesynchronizovaná prevodovka | |
Spojka: Clutch: | ? | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 150 l | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 60 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 40 km/h | |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 36 l/100 km | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | 1) na komunikaci, v terérne 3650 kg | |
Zdroje: Sources: | www.automobilrevue.cz https://en.wikipedia.org/wiki/IFA_G5 |
URL : https://www.valka.cz/IFA-G5-t30886#537804Verze : 2
buko1
MOD
Výrobce: VEB Kraftfahrzeugwerk "Ernst Grube", Werdau (NDR)
Výroba v letech 1954-1957
Podvozek - třínápravový, pohon 6x6
Užitečné zatížení - 5000 kg
Motor:
Typ - EM 6-20
Počet válců - 6, chlazení vodou
Palivo - nafta
Objem motoru - 9036 ccm
Výkon - 88,3 kW (120 hp) při 2000 ot/min
Spotřeba - 30,8 l/100 km
Maximální rychlost - 60 km/h
Objem nádrže - 150 l
Cisterna na snímku má objem 4000 litrů
Od roku 1958 se vyráběl modernizovaný G5/2
Podvozek - třínápravový, pohon 6x6
Užitečné zatížení - 5000 kg
Motor:
Typ - EM 6-20
Počet válců - 6, chlazení vodou
Palivo - nafta
Objem motoru - 9840 ccm
Výkon - 110 kW (150 hp) při 2000 ot/min
Spotřeba - 30,8 l/100 km
Maximální rychlost - 72 km/h
Objem nádrže - 150 l
Výroba v letech 1954-1957
Podvozek - třínápravový, pohon 6x6
Užitečné zatížení - 5000 kg
Motor:
Typ - EM 6-20
Počet válců - 6, chlazení vodou
Palivo - nafta
Objem motoru - 9036 ccm
Výkon - 88,3 kW (120 hp) při 2000 ot/min
Spotřeba - 30,8 l/100 km
Maximální rychlost - 60 km/h
Objem nádrže - 150 l
Cisterna na snímku má objem 4000 litrů
Od roku 1958 se vyráběl modernizovaný G5/2
Podvozek - třínápravový, pohon 6x6
Užitečné zatížení - 5000 kg
Motor:
Typ - EM 6-20
Počet válců - 6, chlazení vodou
Palivo - nafta
Objem motoru - 9840 ccm
Výkon - 110 kW (150 hp) při 2000 ot/min
Spotřeba - 30,8 l/100 km
Maximální rychlost - 72 km/h
Objem nádrže - 150 l
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/IFA-G5-t30886#111371Verze : 0
Tango
MOD
Auto na fotce je verze G5/2 lze to na první pohled poznat podle kabiny s pevnou střechou. Starší verze měla kabinu s plátěnou střechou, fotku jsem našel a přikládám.
Původním odběratelem byla KVP(Kasernierte-Volkspolizei) tedy kasernovaná lidová policie (sbor kterým byl obcházen zákaz armády v NDR) ze které se později vytvořila NVA (Nationale Volksarmee) lidová armáda NDR.
Původním odběratelem byla KVP(Kasernierte-Volkspolizei) tedy kasernovaná lidová policie (sbor kterým byl obcházen zákaz armády v NDR) ze které se později vytvořila NVA (Nationale Volksarmee) lidová armáda NDR.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/IFA-G5-t30886#112281Verze : 0
Vyŕoba prebiehala v rokoch 1952 (prvých 5 prototypov) do roku 1964 (s prestávkou v rokoch 1960-63). V roku 1962 bol pripravený prototyp tretej generácie G5/3), ktorý sa ale už do sériovej výroby nedostal.
Vývoj vozidla sa začal v roku 1951 v pôvodne armádnom Vývojom stredisku motorových vozidel FEW (Forschungs - und Entwicklungswerk), Hohenstein-Ernsthal (predmestie Karl-Marx-Stadt (dnes Saská Kamenice, resp. Chemnitz). Sériové vozidlá sa pôvodne začali vyrábať s plátenou strechou a sklopným čelným sklom, ale čoskoro po rozbehu sériovej výroby boli aj vozidlá G5/1 vybavované klasickou pevnou kabínou.
Výrobu zabezpečoval závod VEB Kraftfahrzeugwerk „Ernst Grube“, Werdau (pôvodný názov Hermann Schumann AG), ktorý pôvoden vyrábal železničné vagóny a električky a neskôr v 20 rokoch aj úžitkové nástavby pre rôzne nemecké automobilky.
Zdroj: https://en.wikipedia.org/wiki/IFA_G5
Vývoj vozidla sa začal v roku 1951 v pôvodne armádnom Vývojom stredisku motorových vozidel FEW (Forschungs - und Entwicklungswerk), Hohenstein-Ernsthal (predmestie Karl-Marx-Stadt (dnes Saská Kamenice, resp. Chemnitz). Sériové vozidlá sa pôvodne začali vyrábať s plátenou strechou a sklopným čelným sklom, ale čoskoro po rozbehu sériovej výroby boli aj vozidlá G5/1 vybavované klasickou pevnou kabínou.
Výrobu zabezpečoval závod VEB Kraftfahrzeugwerk „Ernst Grube“, Werdau (pôvodný názov Hermann Schumann AG), ktorý pôvoden vyrábal železničné vagóny a električky a neskôr v 20 rokoch aj úžitkové nástavby pre rôzne nemecké automobilky.
Zdroj: https://en.wikipedia.org/wiki/IFA_G5
www.automobilrevue.cz
URL : https://www.valka.cz/IFA-G5-t30886#537801Verze : 2
buko1
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.