Main Menu
User Menu

Friedrichshafen FF.34

     
Název:
Name:
Friedrichshafen FF.34 CFT
Originální název:
Original Name:
Friedrichshafen FF.34 CFT
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1916-DD.MM.1916 Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH, Friedrichshafen /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1916-DD.MM.1916
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1916
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
18,40 m
Délka:
Length:
10,85 m
Výška:
Height:
4,10 m
Plocha křídla:
Wing Area:
? m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Maybach Mb.IV o výkonu 177 kW/240 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
? km/h v ? m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý 7,92mm kulomet Parabellum
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
FF.34 vznikl z typu FF.31 zástavbou nového motoru Maybach, který opět poháněl tlačnou vrtuli, místo rámové konstrukce za pilotní gondolou byly ocasní plochy s dvojitou směrovkou umístěny na dvou nosnících s kruhovým průřezem, uchycenými na vnitřních mezikřídelních vzpěrách. Námořnictvu byl doručen 24. ledna 1916, ale brzy byl poslán zpět kvůli zesílení nosníků. Tato závada nebyla dostatečně odstraněna ani po druhém předání námořnictvu 4. června 1917, a proto byl celý projekt 31. března 1918 zastaven. Později vznikl letoun FF.44 nesoucí stejné registrační číslo, a obvykle je uváděno, že vznikl přestavbou FF.34, to ale není pravda, byť některé části mohly být použity.
Zdroje:
Sources:
Borzutski, Siegfried. Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH. Verlag Markus Burbach, Berlin 1993. ISBN 3-92751-360-1.
Kroschel, G. Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Peter. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-34-t79358#291412Verze : 0
MOD
Dvoutrupý průzkumný letoun FF.34. V pozadí na druhé fotografii je vidět ocas Friedrichshafenu FF.35.


Zdroj:
https://www.airwar.ru/enc/other1/friedrff34.html

Friedrichshafen FF.34 -


Friedrichshafen FF.34 -


Friedrichshafen FF.34 -


URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-34-t79358#296627Verze : 0
MOD