Název: Name: | Fokker F.VIIb/3m | |
Originální název: Original Name: | Fokker F.VIIb/3m | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1927-DD.MM.193R NV Nederlandsche Vliegtuigenfabriek Fokker, Amsterdam / DD.MM.1930-DD.MM.193R Zakłady Mechaniczne E. Plage i T. Laśkiewicz, Lublin / DD.MM.1929-DD.MM.1932 Société Anonyme Belge de Constructions Aéronautiques, Bruxelles DD.MM.1929-DD.MM.1929 SA Officine Ferroviarie Meridionali, Napoli / DD.MM.1932-DD.MM.193R Talleres Loring, Madrid / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1927-DD.MM.193R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ~74 Fokker 11 Plage i Laskiewicz 29 SABCA 3 Meridionali (IMAM Ro.10) 3 Loring | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 + 10 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3049 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 5300 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 21,71 m | |
Délka: Length: | 14,50 m | |
Výška: Height: | 3,90 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 67,6 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 3 | |
Typ: Type: | Wright J-5 Whirlwind o výkonu 164 kW, nebo Wright J-6-9 Whirlwind o výkonu 224 kW, nebo Pratt & Whitney R-985 Wasp Junior o výkonu 224 kW, nebo Gnome-Rhône Titan o výkonu 179 kW, nebo Gnome-Rhône Titan Major o výkonu 272 kW, nebo Alfa Romeo Lynx o výkonu 160 kW ... | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 207.5 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1200 km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Data platí pro motory J-6-9 - dalších 19 strojů bylo postaveno jako Avia-Fokker F-VIIb-3m a 14 jako Avro 618 Ten - dalších 20 polských strojů bylo postaveno jako bombardéry s nosností 1000 kg pum, nejméně tři podobné stroje upraveny ve Španělsku | |
Zdroje: Sources: | Munson, Kenneth. Airliners between the wars 1919-1939. Blandford Press, London 1972. ISBN 0-7137-05671. Gunston, Bill et al. The Illustrated Encyclopedia of Propeller Airliners. Exeter Books, New York 1980. ISBN 0-89673-078-6. Hegener, Henri. Fokker - The Man and his Aircraft. Harleyford Publications, Letchford 1961. www.dutch-aviation.nl www.flightglobal.com |
URL : https://www.valka.cz/Fokker-F-VIIb-3m-t56205#204834Verze : 0
Zbycho
MOD
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker F.VIIb/3m |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Prototyp F.VIIb, "Southern Cross", první letadlo, které přelétlo Pacifik.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker F.VIIb/3m |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Southern Cross přistává v Brisbane.
URL : https://www.valka.cz/Fokker-F-VIIb-3m-t56205#498520Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
en.wikipedia.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker F.VIIb/3m |
Kamufláž | Civilní |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | CH 190 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Fokker švýcarské společnosti Ad Astra.
URL : https://www.valka.cz/Fokker-F-VIIb-3m-t56205#498521Verze : 0
Aubi
MOD
it.wikipedia.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker F.VIIb/3m |
Kamufláž | Civilní |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 21.10.1940 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
IMAM Ro.10, licenční Fokker, v barvách společnosti Ala Littoria, Tirana 1940. Vzadu Savoia-Marchetti S.M.82.
URL : https://www.valka.cz/Fokker-F-VIIb-3m-t56205#498517Verze : 0
Aubi
MOD
www.dieselpunks.org
Období | Španělská občanská válka [1936-1939] |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker F.VIIb/3m |
Kamufláž | Civilní |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Provizorní bombardovací úprava španělského republikánského letectva, letoun stále nese původní cívilní registraci.
URL : https://www.valka.cz/Fokker-F-VIIb-3m-t56205#498522Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.