Název: Name: | Fiat G.80-1B | |
Originální název: Original Name: | Fiat G.80-1B | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1951-DD.MM.195R SA Aeronautica d’Italia, Torino | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1951-DD.MM.195R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 G.80-1B 4 G.80-3B | |
První vzlet: Maiden Flight: | 10.12.1951 G.80-1B 19.03.1953 G.80-3B | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4060 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 5400 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,00 m | |
Délka: Length: | 12,40 m | |
Výška: Height: | 4,00 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 25,14 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 63,50 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | de Havilland Goblin 35 o tahu 15,57 kN | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 880 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 8 min do 6000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 13500 m | |
Dolet: Range: | 1400 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Trent´anni fa volava il primo aviogetto italiano, il Fiat G.80. Aerofan 1981/04. http://www.alireggiane.com/t215-fiat-g80 |
URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-80-t103745#517574Verze : 0
Aubi
MOD
Fiat G.80
Dvoumístný cvičný stroj, vyrobený pouze jeden prototyp a čtyři předsériové kusy (druhý zdroj uvádí 2+3).
Označení prototypů - G.80-1B
Označení předsériových strojů - G.80-3B
Typ nebyl úspěšný a byl následován pouze pěti kusy odvozené verze G.82, které se neúspěšně zúčastnily soutěže o cvičný stroj NATO.
Jeden ze strojů, provozovaných experimentálním oddělením letectva (Reparto Sperimentale Volo), Fiat G.80-3B (MM53882/RS-22), je dnes vystavený v muzeu historie vojenského letectva ve Vigna di Valle (Bracciano) u jezera Bracciano (Museo storico dell'Aeronautica Militare di Vigna di Valle).
Zdroj:
materiály muzea
http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_G.80
vlastní foto
vlastní foto
vlastní foto
vlastní foto
Dvoumístný cvičný stroj, vyrobený pouze jeden prototyp a čtyři předsériové kusy (druhý zdroj uvádí 2+3).
Označení prototypů - G.80-1B
Označení předsériových strojů - G.80-3B
Typ nebyl úspěšný a byl následován pouze pěti kusy odvozené verze G.82, které se neúspěšně zúčastnily soutěže o cvičný stroj NATO.
Jeden ze strojů, provozovaných experimentálním oddělením letectva (Reparto Sperimentale Volo), Fiat G.80-3B (MM53882/RS-22), je dnes vystavený v muzeu historie vojenského letectva ve Vigna di Valle (Bracciano) u jezera Bracciano (Museo storico dell'Aeronautica Militare di Vigna di Valle).
Zdroj:
materiály muzea
http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_G.80
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-80-t103745#373003Verze : 0
MART.in
MOD
Reklama
http://www.airwar.ru/enc/attack/g80.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fiat G.80 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
G.80-1B, lišící se od předchozích strojů odlišnými vstupy vzduchu do motoru.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fiat G.80 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-80-t103745#517575Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.