Main Menu
User Menu

Fiat G.50bis

     
Název:
Name:
Fiat G.50bis
Originální název:
Original Name:
Fiat G.50bis
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.12.1940-DD.07.1942 Costruzioni Meccaniche Aeronautiche SA, Pisa /
DD.09.1940-DD.05.1942 SA Aeronautica d’Italia, Torino /
Období výroby:
Production Period:
DD.09.1940-DD.MM.1942
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
122 CMASA
350 FIAT
První vzlet:
Maiden Flight:
13.09.1940
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2015 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2522 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
10,99 m
Délka:
Length:
8,29 m
Výška:
Height:
3,28 m
Plocha křídla:
Wing Area:
18,25 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Fiat A.74 RC.38 o výkonu 618 kW/840 k v 3800 m
třílistá vrtule s konstantní rychlostí otáček Fiat-Hamilton
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
411 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
470 km/h v 5000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
6,5 min do 5000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
10700 m
Dolet:
Range:
445 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
2x kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm, 300 nábojů každý
Uživatelské státy:
User States:




Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
Vegnano, Piero. Fiat G 50, Ali d´Italia 6. La Bancarella Aeronautica, Torino 1997.
www.alieuomini.it
URL CZ: https://www.valka.cz/Fiat-G-50bis-t174896#517508Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Fiat-G-50bis-t174896#517508Version : 0
MOD
.
Fiat G.50bis - Fiat G.50bis/AS, sériové číslo MM6393, pilot Capitano Tullio De Prato, velící důstojník 150a Squadriglia, 2° Gruppo Autonomo CT, 6° Stormo. Základna Derna-EI Ftheja, Libye, květen 1941. Třítónová kamufláž sestávala ze zelených a hnědých skvrn přes pískový základ, spodní plochy kryla světle šedá.  Kryt vrtule bílý.

Fiat G.50bis/AS, sériové číslo MM6393, pilot Capitano Tullio De Prato, velící důstojník 150a Squadriglia, 2° Gruppo Autonomo CT, 6° Stormo. Základna Derna-EI Ftheja, Libye, květen 1941. Třítónová kamufláž sestávala ze zelených a hnědých skvrn přes pískový základ, spodní plochy kryla světle šedá. Kryt vrtule bílý.
Fiat G.50bis -


URL CZ: https://www.valka.cz/Fiat-G-50bis-t174896#535901Verze : 2
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Fiat-G-50bis-t174896#535901Version : 0
MOD
.
Fiat G.50bis - Fiat G.50bis/AS bombe alari (stíhací bombardér), jenž na podzim roku 1942 sloužil u 165. Squadriglie, 12. Gruppo Autonomo v severní Africe. Kamufláž sestávala ze zelených pásů přes pískový základ, spodní plochy kryla světle šedá. Kryt vrtule napůl bílý, napůl zelený.

Fiat G.50bis/AS "bombe alari" (stíhací bombardér), jenž na podzim roku 1942 sloužil u 165. Squadriglie, 12. Gruppo Autonomo v severní Africe. Kamufláž sestávala ze zelených pásů přes pískový základ, spodní plochy kryla světle šedá. Kryt vrtule napůl bílý, napůl zelený.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL CZ: https://www.valka.cz/Fiat-G-50bis-t174896#537759Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Fiat-G-50bis-t174896#537759Version : 0
MOD
Pilot 162 Squadriglii nastupuje do svého letounu

Zdroj: https://www.airwar.ru/enc/fww2/g50.html

Fiat G.50bis -


URL CZ: https://www.valka.cz/Fiat-G-50bis-t174896#345642Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Fiat-G-50bis-t174896#345642Version : 0