Main Menu
User Menu

Fiat G.50V

     
Název:
Name:
Fiat G.50V
Originální název:
Original Name:
Fiat G.50V
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1941-DD.MM.1941 Costruzioni Meccaniche Aeronautiche SA, Pisa /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1941-DD.MM.1941
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 (MM.479)
První vzlet:
Maiden Flight:
25.08.1941
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2331 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2894 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
11,000 m
Délka:
Length:
8,673 m
Výška:
Height:
3,280 m
Plocha křídla:
Wing Area:
18,27 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
158,40 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Daimler-Benz DB 601A, vodou chlazený invertní dvanáciválec s válci do V o vzletovém výkonu 820 kW (1 100 k).
Vrtule trojlistá VDM 9-11207 s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 100 mm.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
411 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
579 km/h v 4500 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
450 km/h v 6000 m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
5,5 min do 6000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
10500 m
Dolet:
Range:
1250 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm nad motorem se zásobou střeliva 150 nábojů pro každý.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Fiat G.50V šel až za vrchol možností draku G.50. Do draku byl instalován německý motor DB 601A a s tímto motorem vzlétl 25. srpna 1941, nejprve bylo počítáno s možností zavést takový typ do sériové výroby jako Fiat G.52, ale bylo od toho upuštěno ve prospěch nové konstrukce s ještě výkonnějším motorem DB 605A - Fiat G.55.
Zdroje:
Sources:
L+K 4/1970, Václav Němeček, Monografie Fiat CR-42
https://www.airwar.ru/enc/fww2/g50.html
www.aerei-italiani.net
https://www.en.wikipedia.org/wiki/Fiat_G.50
https://www.century-of-flight.net/.../Fiat%20G.50%20Freccia.htm
archiv autora
URL CZ: https://www.valka.cz/Fiat-G-50V-t72063#254212Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Fiat-G-50V-t72063#254212Version : 0
Fiat G.50V


Zdroje :
https://www.airwar.ru/enc/fww2/g50.html

Fiat G.50V -


URL CZ: https://www.valka.cz/Fiat-G-50V-t72063#254409Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Fiat-G-50V-t72063#254409Version : 0