Název: Name: | Fiat CR.30B | |
Originální název: Original Name: | Fiat CR.30B | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1933-DD.MM.193R SA Aeronautica d’Italia, Torino / DD.MM.1941-DD.MM.1943 Costruzioni Aeronautiche Novaresi SA, Cameri / | |
Období výroby: Production Period: | DD.04.1933-DD.MM.1938 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | Fiat desítky konverzí / dozens of conversions Cansa 20 (nové/new-build) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.04.1933 (MM.166) | |
Osádka: Crew: | 1-2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1355 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1895 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10,500 m | |
Délka: Length: | 7,880 m | |
Výška: Height: | 2,780 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 27,05 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 70,06 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Fiat A30 RA, vodou chlazený dvanáctiválec s válci do V o vzletovém výkonu 447 kW (600 k). Vrtule dvoulistá kovová nastavitelná (polohovatelná) na zemi do dvou poloh. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 320 km/h v 3000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8487 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | žádná | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Letová vytrvalost: 2,75 h Během provozu Fiatů CR.30 vyvstala potřeba cvičných dvoumístných strojů, které by mohly plnit také spojovací úkoly. Nejprve byly přestaveny dva prototypy CR.30 a zanedlouho bylo přestavěno několik desítek jednomístných letounů. Zcela nově bylo vyrobeno 20 cvičných letounů v roce 1937. | |
Zdroje: Sources: | Gianni Cattaneo, Profile publications, The Fiat CR 32, Aircraft profile No. 22, 1967, No ISBN www.aerei-italiani.net www.historyofwar.org http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_C.R.30 http://www.ww2incolor.com/updates?g2_itemId=759997 archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Fiat-CR-30B-t108633#385383Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.