Název: Name: | Renault 10 CV type MH | Renault 10 CV type MH |
Originální název: Original Name: | Renault 10 CV type MH | |
Výrobce: Producer: | Société Anonyme des Usines Renault, Boulogne-Billancourt | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1923-DD.MM.1929 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1923 | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 5 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 6x4 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 1340 kg | 2954 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | ~1160 kg | ~2557 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | ~2500 kg | ~5512 lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | - kg | - lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | - kg | - lb |
Celková délka: Overall Length: | 4280 mm | 14ft 0.5in |
Celková šířka: Overall Width: | 1920 mm | 6ft 3.5in |
Celková výška: Overall Height: | 2350 (?) mm | 7ft 8.5in (?) |
Světlá výška: Ground Clearance: | ? mm | ? |
Rozvor: Wheelbase: | 2470 mm - 900 mm | 97 ¼ in - 35 ⅜ in |
Rozchod: Track: | 1630 mm - - | 64 ⅛ i - - |
Brzdová soustava: Braking System: | brzdami jsou vybaveny pouze zadní nápravy | Only rear axles are equipped with the brakes. |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | ? |
Pneumatiky: Tyres: | 775x145, 12x Michelin Confort | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Renault (vodou chlazený, řadový, 4 válce, objem 2120 cm3) | Renault (water-cooled, inline, 4-cylinder, 2120 ccm) |
Převodovka: Gearbox: | třístupňová převodovka, plus dvoustupňová redukční převodovka | three-speed gearbox, plus two-speed reduction gearbox |
Spojka: Clutch: | ? | ? |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? l | ? Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 50 km/h | 31.1 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 20 km/h | 12.4 mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | duny do 30 ° | sand dunes to 67 % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | - % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) Branná moc Rčs označila vozidla jako 10/30CV a měla stavem dva kusy: NII-609 a NII-612 (asi 1925-1930). 2) V roce 1926 zakoupil sovětský Gostorg několik strojů, které pak testoval v poušti Karakum. | 1) The Czechoslovak Army declared the vehicles as 10/30CV and had the status of two pieces: NII-609 and NII-612 (about 1925-1930). 2) In 1926 Soviet Gostorg bought several machines, which he then tested in the Karakum Desert. |
Zdroje: Sources: | Prospekt továrny Renault, str. 7 až 9, bez data vročení. Modelist-konstruktor 1981, č.11, str.29-32, ISSN 0131-2243. www.fondationberliet.org www.oldtimer.ru |