Douglas O-2 - přehled verzí
XO-2 - dvoumístný průzkumný a pozorovací letoun, určený jako náhrada za DH-4B a DH-4M, dva prototypy s odlišnými motory
O-2 - sériová varianta s motorem Liberty V-1650-1, 45 ks
O-2A - varianta s vybavením pro noční létání, 18 ks
O-2B - nezobrojená, velitelská varianta, dvojí řízení; 6 ks
O-2BS - civilní stroj určený pro přelet Kanady, později přestavěn na třímístný MO-2BS
O-2C - pozorovací verze, plochý čelní chladič, 54 ks
XO-2C - stroj použitý pro testy vysílaček
O-2D - neozbrojené štábní dopravní, dva stroje
O-2E - prototyp s upravenou směrovkou a křidélky spojenými vzpěrou místo drátem
O-2H - v podstatě nový stroj s upraveným trupem, novými ocasními plochami a podvozkem, 140 ks
O-2J - neozbrojené štábní dopravní, tři stroje
O-2K - obdoba O-2H, 57 ks, z toho 40 později upraveno na cvičné BT-1
O-2M - exportní varianta pro Mexiko, 8 strojů, dva další jako mírně upravené O-2M-2
O-2MC - exportní varianty pro Čínu, vycházející z O-38:
- O-2MC s nekrytým motorem Pratt & Whitney Hornet A, 10 ks
- O-MC-2 se stejným motorem, ale kapotovaným, 20 ks
- O-2MC-3 s motorem Pratt & Whitney Hornet B1, 5 ks
- O-2MC-4 s motorem Pratt & Whitney Wasp C, 12 ks
- O-2MC-5 s motorem Pratt & Whitney Wasp C1, 12 ks
- O-2MC-6 s motorem Wright R-1820E, 22 ks
- O-2MC-10 s motorem Wright R-1820F-21, 1 ks
O-6 - celokovová varianta stavěná firmou Thomas-Morse
O-7 - experimentální stroje s motorem Packard 1A-1500, později dva přestavěny na O-2 a jeden na O-2C
O-8 - experimentální stroj s motorem Curtiss R-1454, později přestavěn na O-2A
O-9 - experimentální stroj s motorem Packard 1A-1500 s převodovkou, později přestavěn na O-2A
XO-14 - experimentální zmenšená verze O-2H, 1 stroj
YO-22 - dva experimentální stroje s ocasními plochami potaženými vlnitým plechem a zkoseným horním křídlem, motor Pratt & Whitney R-1340-9
O-25 - varianty s motorem Conqueror
O-29 - experimentální stroj podobný O-2K, ale s motorem Wright R-1750 později přejmenován na XO-29A s motorem Wright R-1820-1 a nakonec O-29A
YO-34 - experimentální stroj, podobný YO-22, ale s motorem V-1570-11
O-38 - varianty vycházející z O-25, ale s hvězdicovým motorem R-1690
XA-2 - neúspěšný prototyp bitevní varianty O-2
BT-1 - 40 O-2K upravených zástavbou druhého řízení na cvičné
BT-2 - původně O-32, cvičné varianty
OD-1 - obdoba O-2C pro námořní pěchotu, 2 ks