Cessna AT-17 Bobcat - přehled verzí
T-50 - malý pětimístný dvoumotorový dopravní letoun, motory Jacobs L-4MB, 43 kusů
AT-8 - cvičná verze pro USAAF, motory Lycoming R-680, 33 kusů
AT-17 - cvičná verze pro USAAF, motory Jacobs R-755, dřevěné vrtule, 450 kusů
AT-17A - stejné motory, kovové vrtule, 223 kusů
AT-17B - upravené vybavení, 466 kusů, část pravděpodobně dokončena jako UC-78B
AT-17C - jiná radioinstalace, 60 kusů
AT-17D - dokončeny jako UC-78C
AT-17E/F/G/H - přejmenované AT-17/A/B/C, se sníženou vzletovou hmotností kvůli poškození dřevěných nosníků křídla vlhkostí
C-78 - pětimístná dopravní varianta, stejné motory, kovové vrtule, 1354 kusů
UC-78 - označení pro C-78 po roce 1943
UC-78A - 17 zrekvírovaných civilních T-50
UC-78B - dřevěné vrtule, 1806 kusů, další stroje původně objednány jako AT-17B
UC-78C - 12 V elektroinstalace, 327 kusů včetně strojů původně objednaných jako AT-17D
UC-78E/F - přejmenované UC-78B/C, se sníženou vzletovou hmotností kvůli poškození dřevěných nosníků křídla vlhkostí
JRC-1 - UC-78 předané US Navy, 67 kusů
Crane Mk.I - cvičná a dopravní varianta T-50 pro RCAF, 640 kusů
Crane Mk.IA - AT-17A předané RCAF v rámci Lend-Lease, 182 kusů