Název: Name: | Caproni Campini N.1 | |
Originální název: Original Name: | Caproni Campini N.1 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1940-DD.MM.1941 Aeroplani Caproni SA, Milano-Taliedo / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1940-DD.MM.1941 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 27.08.1940 MM 487 11.04.1941 MM 488 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3640 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4409 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 14,630 m | |
Délka: Length: | 12,100 m | |
Výška: Height: | 4,700 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 36,52 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 117,4 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | motokompresorový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Issota Fraschini Asso L.121 RC.40 o výkonu 662 kW, pohánějící motokompresorový motor prof. Campiniho, tah motoru 6,8 kN, s přídavným spalováním 7,4 kN | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 375 km/h v 3000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 217 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 6 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 9,0 min do 1000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4000 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | žádná | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Zkoušky letounu trvaly 8 měsíců. V přídi byl umístěn čtyřstupňový kompresor, za nímž byl pístový motor Isotta Fraschini L. 121/R.C. 40, na konci letounu bylo zařízení pro přídavné spalování a tryska s regulačním výstupním kuželem. | |
Zdroje: Sources: | L+K č.14/96, Letadla 1939 - 45 tanks45.tripod.com avia.russian.ee http://en.wikipedia.org/wiki/Campini_Caproni_CC.2 http://www.cofe.ru/avia/C/C-17.htm http://www.airwar.ru/enc/xplane/cc2.html archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109625Verze : 0
Vláďa
MOD
Zdroj: www.regiaaeronautica.it/aerei/ccaproni.htm.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109629Verze : 0
Aubi
MOD
Trojpohledový náčrtek
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109632Verze : 0
Vláďa
MOD
Schéma motokompresorového motoru Ing.Campiniho. Spalovací motor, který poháněl třístupňový kompresor se stavitelnými lopatkami byl Isotta Fraschini Asso L 121 RC-40 o výkonu 662 kW (900 koní), za kompresorem byla spalovací komora s věncem palivových trysek, kterými bylo vstřikováno palivo, pokud byl potřebný max.tah motoru. Na konci byl difuzér, škrcený jehlou. Tou se reguloval tah motoru.
Tento motor koupilo Japonsko a SSSR. Japonci na tomto principu vyvinuli a vyráběli svoůj motokompresorový motor, který použili k pohonu Ohky 22, což byla sebevražedná puma a SSSR je použil na letounu SU-5 (I-107).
Tento motor koupilo Japonsko a SSSR. Japonci na tomto principu vyvinuli a vyráběli svoůj motokompresorový motor, který použili k pohonu Ohky 22, což byla sebevražedná puma a SSSR je použil na letounu SU-5 (I-107).
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109634Verze : 0
Vláďa
MOD
Zdroj: www.finn.it
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109627Verze : 0
Aubi
MOD
Caproni Campini N.1, jediny dochovaný prototyp v v muzeu historie vojenského letectva ve Vigna di Valle (Bracciano) u jezera Bracciano (Museo storico dell'Aeronautica Militare di Vigna di Valle).
Druhý prototyp byl ztracen při testech v Anglii.
V muzeu vědy a technologie v Milánu je dochována pozemní testovací platforma.
Zdroj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Caproni_Campini_N.1
návštěva muzea ve Vigna di Valle
vlastní foto
vlastní foto
vlastní foto
vlastní foto
Druhý prototyp byl ztracen při testech v Anglii.
V muzeu vědy a technologie v Milánu je dochována pozemní testovací platforma.
Zdroj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Caproni_Campini_N.1
návštěva muzea ve Vigna di Valle
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#372197Verze : 0
MART.in
MOD
Výše zmíněná pozemní testovací platforma
Museo Nazionale della Scienza e della Tecnologia, Miláno
18.4.2014
Museo Nazionale della Scienza e della Tecnologia, Miláno
18.4.2014
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Caproni Campini N.1 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Caproni Campini N.1 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Caproni Campini N.1 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Caproni Campini N.1 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Caproni Campini N.1 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#510651Verze : 0
MART.in
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.