Letecká palubní radiostanice LPR-80
Vznikla v Mesitu Uherské Hradiště a byla montována do letounů L-39 jako náhrada místo sovětské dvou pásmové palubní radiostanice R-832.
V Leteckých opravnách B. Bystrica byla v polovině osmdesátých let vyrobena její pozemní verze a mohla tak nahradit na „věžích“ a v řadě pozemních prostředků jedno pásmové RTL-11.
- Kmitočtový rozsah.
I. VKV (I. letecké pásmo)118,000 – 155,975 MHz;
II. UKV (II. letecké pásmo)220,000 – 399,975 MHz;
- Druh provozu: simplexní radiotelefonní provoz s amplitudovou modulací (A3);
- Výkon vysílače: plný 16 – 20 W, snížený 6 W±2 W.
(Její modernizovaná verze LPR-96 / LUN 3520 je rovněž určená pro komunikaci mezi letouny a komunikaci s pozemními prostředky řízení letového provozu. Technickými parametry splňuje předpisy ICAO a standardy NATO).
Zdroj:"Bez nich by nevzlétli" - Svět křídel 2008
Vznikla v Mesitu Uherské Hradiště a byla montována do letounů L-39 jako náhrada místo sovětské dvou pásmové palubní radiostanice R-832.
V Leteckých opravnách B. Bystrica byla v polovině osmdesátých let vyrobena její pozemní verze a mohla tak nahradit na „věžích“ a v řadě pozemních prostředků jedno pásmové RTL-11.
- Kmitočtový rozsah.
I. VKV (I. letecké pásmo)118,000 – 155,975 MHz;
II. UKV (II. letecké pásmo)220,000 – 399,975 MHz;
- Druh provozu: simplexní radiotelefonní provoz s amplitudovou modulací (A3);
- Výkon vysílače: plný 16 – 20 W, snížený 6 W±2 W.
(Její modernizovaná verze LPR-96 / LUN 3520 je rovněž určená pro komunikaci mezi letouny a komunikaci s pozemními prostředky řízení letového provozu. Technickými parametry splňuje předpisy ICAO a standardy NATO).
Zdroj:"Bez nich by nevzlétli" - Svět křídel 2008