Název: Name: | AKZS-75M | AKZS-75M |
Originální název: Original Name: | AKZS-75M | |
Kategorie: Category: | automobilová kyslíková plnící stanice | mobile medical oxygen transporter |
Výrobce: Producer: | FORTE, Mostkovice | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR ? | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | několik kusů / several examples | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR ? | |
Obsluha: Crew: | 2 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Podvozek: Chassis: | Praga V3S | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | ? |
Celková šířka: Overall Width: | 2400 mm | 7ft 10,48in |
Celková výška: Overall Height: | 2550 mm | 8ft 4,39in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 400 mm | 1ft 3,75in |
Rozvor: Wheelbase: | 3580 mm - 1120 mm | 141in - 44 ⅛ in |
Rozchod: Track: | 1870 mm - přední náprava 1755 mm - zadní nápravy | 73 ⅝ in - front axle 69 ⅛ in - rear axles |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Tatra T 912 vznětový, čtyřtaktní, s přímým vstřikem paliva, chlazený vzduchem Max. výkon 70 kW/2100 ot./min | Tatra T 912 diesel engine, four-stroke, direct injection, cooled |
Převodovka: Gearbox: | mechanická, čtyřstupňová | mechanical four-speed |
Spojka: Clutch: | mechanická, suchá, jednokotoučová | mechanical, dry, single |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? l | ? Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 50 km/h | 31 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 31.99 l/100 km | 8.83 mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Nástavba: Superstructure: | - kompresorové zařízení (KP-75M) s pohonem - 21 ks kyslíkových lahví (á 50 l) - příslušenství (chladíci, protipožárni, předehřívací a vysoušecí systém) - ovládací blok - doba nepřetržité činnosti: 1 hodina | - |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | původní sovětská AKZS-75M namontovaná v devadesátých letech (nebo novém tisíciletí) na podvozku V3S | original Soviet AKZS-75M installed in 1990s (or 2000s) on the chassis of V3S |
Zdroje: Sources: | archív autora |
Období | - |
Typ stroje | CZE/SOV - AKZS-75M (automobilová kyslíková plnící stanice) |
Kamufláž | - |
Země | |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | 625 61-59 |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Vlastní foto 1.6.2013 Pardubice
Období | - |
Typ stroje | CZE/SOV - AKZS-75M (automobilová kyslíková plnící stanice) |
Kamufláž | - |
Země | |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | 625 61-59 |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Vlastní foto 1.6.2013 Pardubice
Období | - |
Typ stroje | CZE/SOV - AKZS-75M (automobilová kyslíková plnící stanice) |
Kamufláž | - |
Země | |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | 625 61-59 |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Vlastní foto 1.6.2013 Pardubice