Buick Model 41 (ročník 1950)

Automobile, Sedan, Medium, 5-Passenger / Buick Model 41 Special DeLuxe 1950
     
Název:
Name:
Buick Model 41, 1950 Buick Model 41, 1950
Originální název:
Original Name:
Buick Model 41 Special DeLuxe 1950
Výrobce:
Producer:
Buick Motor Division, Flint (Buick City)
Buick-Oldsmobile-Pontiac Assembly Division, South Gate (South Gate Assembly, Kalifornie)
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1950-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR ?
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
5
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
4x2
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
1717 kg 3786 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
340 kg 750 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
2057 kg 4536 lb
Přípojná hmotnost:
Gross Trailer Weight:
- kg - lb
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
Gross Combination Weight:
2057 kg 4536 lb
Celková délka:
Overall Length:
5182 mm 17ft 0,02in
Celková šířka:
Overall Width:
2017 mm 6ft 7,4in
Celková výška:
Overall Height:
1623 mm 5ft 3,89in
Světlá výška:
Ground Clearance:
175 mm 6,89in
Rozvor:
Wheelbase:
3086 mm 121,5in
Rozchod:
Track:
1507 mm - přední
1580 mm - zadní
59,33in - front
62,2in - rear
Brzdová soustava:
Braking System:
Hydraulické firmy Bendix, alebo Decko. Parkovací brzda mechanická na zadní kola Hydraulic by Bendix, or Decko. Parking brake mechanical, rear-wheel
Elektrický systém:
Electrical System:
6 V, uzemnený záporný pól, 1 batéria 6 V, negative ground, 1 battery
Pneumatiky:
Tyres:
7,60 x 15
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Buick Model 1950-41
- 8 valcový, 4-taktný radový benzínový (72 oktánov) motor
- zdvihový objem:
- vŕtanie:
- zdvih:
- kompresný pomer: 6,6:1
- výkon:
- točivý moment:
Buick Model 1950-41
- 8-cylinders, 4-cycle, in line gasoline (72-octane) engine
- displacement: 248.1 cu in
- bore: 3 3/32 in
- stroke: 4 1/8 in
- compresion ratio: 6,6:1
- brake horsepower: 110 at 3600 rpm
- torque: 212 lb-ft at 2000 rpm
Převodovka:
Gearbox:
mechanická, synchronizovaná, 3 rýchlosti vpred, 1 vzad mechanical, synchromesh, 3 speed forward, 1 reverse
Spojka:
Clutch:
? ?
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
86.38 l 19 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
112.7 km/h 70 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
- km/h - mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
16.62 l/100 km 17 mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
515 km 320 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
- km - mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
? ° / ? °
Svah:
Gradient:
22 ° 48 %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
- m -
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
- m -
Brodivost:
Fording Depth:
- m -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Kategória vozidla v ozbrojených silách USA: Automobile, Sedan, Medium, 5-Passenger Military category in US Armed Forces: Automobile, Sedan, Medium, 5-Passenger
Zdroje:
Sources:
All Military Vehicles of the United States (1952); Salzwasser-Verlag Gmbh (October 20, 2011); ISBN-13: 978-3861952411


https://en.wikipedia.org/wiki/Buick_Special
URL : https://www.valka.cz/Buick-Model-41-rocnik-1950-t188815#548269 Verze : 0
Do rovnakej kategórie (Automobile, Sedan, Medium, 5-Passenger) bolo zaradené aj o generáciu staršie vozidlo Buick Model 41 Special (ročník 1948).



Zdroj: All Military Vehicles of the United States (1952); Salzwasser-Verlag Gmbh (October 20, 2011); ISBN-13: 978-3861952411
URL : https://www.valka.cz/Buick-Model-41-rocnik-1950-t188815#548270 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více