Avro Lincoln Mk.31

     
Název:
Name:
Avro Lincoln Mk.31 Avro Lincoln Mk.31
Originální název:
Original Name:
Avro Lincoln Mk.31
Kategorie:
Category:
protiponorkový/protilodní letoun aeroplane for anti-submarine/anti-ship warfare
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1952-DD.09.1953 Government Aircraft Factories, Fishermen's Bend, Victoria
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1952-DD.09.1953
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
12 + 8 konverzí
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
10
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
37195 kg 82000 lb
Rozpětí:
Wingspan:
36.58 m 120ft
Délka:
Length:
26.01 m 85ft 4in
Výška:
Height:
5.79 m 19ft
Plocha křídla:
Wing Area:
132.02 m2 1421 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
žádný piston
Počet motorů:
Number of Engines:
4
Typ:
Type:
Rolls-Royce Merlin 102 o výkonu 1305 kW
čtyřlistá vrtule s konstantní rychlostí otáček Hamilton A5/148
Rolls-Royce Merlin 102, power 1750 hp
four-bladed constant-speed propeller Hamilton A5/148
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
498.9 km/h v 0 m 310 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
346 km/h v ? m 215 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8534 m 28000 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
6904.1 km 4290 mi
Výzbroj:
Armament:
2x kulomet Browning Mk.II ráže 12,7 mm v přední věži Boulton Paul Type F
2x kanon Hispano No.4 Mk.V ráže 20 mm ve hřbetní věži Bristol Type 17 Mk.I
2x kulomet Browning Mk.II ráže 12,7 mm v ocasní věži Boulton Paul Type D


6350 kg pum nebo torpéda
2x .50 in Browning Mk.II machine gun in the Boulton Paul Type F nose turret
2x 20 mm Hispano No.4 Mk.V cannon in the Bristol Type 17 Mk.I dorsal turret
2x .50 in Browning Mk.II machine gun in the Boulton Paul Type D Mk.I tail turret


14000 lb of bombs or torpedoes
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- námořní hlídková varianta, prodloužená příď se třemi operátory sonobójí, pumovnice upravena pro nesení torpéd nebo záchranného člunu, později protilodní radar
- po roce 1957 postupně odstraněna hlavňová výzbroj
- Maritime Reconnaissance aircraft, lenghtened nose with space for three sonobouy operators, bomb bay modified to allow torpedo and life boat carriage, later updated radar
- after 1957 most of the guns removed
Zdroje:
Sources:
Franks, Richard A. The Avro Lancaster - Manchester And Lincoln. A Comprehensive Guide For The Modeller, SAM Publications, Bedford 2000. ISBN 9780953346530.
Jackson, A.J. Avro Aircraft since 1908, Putnam Aeronautical Books, London 1990. ISBN 0-85177-834-8.
www.airforce.gov.au
http://www.adf-serials.com.au/2a73.htm
http://www.adf-serials.com/2a73a.htm
URL : https://www.valka.cz/Avro-Lincoln-Mk-31-t183334#535609 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/bww2/lincoln.html

Avro Lincoln Mk.31 -


Avro Lincoln Mk.31 -


URL : https://www.valka.cz/Avro-Lincoln-Mk-31-t183334#535610 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více