Přehled verzí
Prototypy:
Ar 95 V1 (D-OLUO) - plováky, zalétán na podzim 1936, motor BMW 132 Dc
Ar 95 V2 (D-OHEO) - plováky, motor Junkers Jumo 210 Ca, neuspokojivé výsledky při letu, proto byl motor Junker nahrazen motorem BMW 132 Dc
Ar 95 V3 (D-ODGX) - plováky, třímístný letoun, vzor pro sériovovu výrobu verze Ar 95 A
Ar 95 V4 - kolový podvozek, vzor pro sériovou výrobu verze Ar 95 L
Ar 95 V5 (D-OHGV) - plováky, třímístný letoun, vzor pro sériovovu výrobu verze Ar 95 A
Sériová výroba (v malých počtech) :
Ar 95 A-0 - 6 strojů
Ar 95 A-1 - Turecko objednalo několik strojů jako Ar 95 W, které nebyly do začátku války dodány, vyrobené stroje proto převzala Luftwaffe
Ar 95 L - 9 letounů prodáno do Chile
Prototypy:
Ar 95 V1 (D-OLUO) - plováky, zalétán na podzim 1936, motor BMW 132 Dc
Ar 95 V2 (D-OHEO) - plováky, motor Junkers Jumo 210 Ca, neuspokojivé výsledky při letu, proto byl motor Junker nahrazen motorem BMW 132 Dc
Ar 95 V3 (D-ODGX) - plováky, třímístný letoun, vzor pro sériovovu výrobu verze Ar 95 A
Ar 95 V4 - kolový podvozek, vzor pro sériovou výrobu verze Ar 95 L
Ar 95 V5 (D-OHGV) - plováky, třímístný letoun, vzor pro sériovovu výrobu verze Ar 95 A
Sériová výroba (v malých počtech) :
Ar 95 A-0 - 6 strojů
Ar 95 A-1 - Turecko objednalo několik strojů jako Ar 95 W, které nebyly do začátku války dodány, vyrobené stroje proto převzala Luftwaffe
Ar 95 L - 9 letounů prodáno do Chile